Kakav je osećaj deliti glavnu ulogu sa Čağatayem Ulusoyem i Onurom Saylakom?



💥 Sumeye Aydogan, jedna od vodećih glumica serije "Nemilosrdni":

- Kakav je osećaj deliti glavnu ulogu sa Čağatayem Ulusoyem i Onurom Saylakom? 

Također ste uključeni u projekt sa takvim starešinom kao što je Erdal Özyağdžılar. Razgovarate li o glumi na setu?
 
   📌“Jako je ugodno igrati sa Čağatayem, jer jedno drugome olakšavamo posao u svakom smislu i jako se dobro razumemo na setu. Također mi je jako zanimljivo igrati sa Onurom Saylakom. 

On je i glumac i redatelj. Zato mi je drago što sam sa njim na istom projektu. O Erdalu da i ne govorim.

 Kada je prvi put došao na set i kad smo se upoznali, bila sam jako uzbuđena. To što sam na istom projektu sa svom trojicom definitivno čini jako srećnom i ponosnom."

Primjedbe