Devrim Ozkan: "Nesreća koju sam doživela u dobi od 12 godina promenila je celi moj život".

💥Devrim Ozkan: "Nesreća koju sam doživela u dobi od 12 godina promenila je celi moj život".

Glumica je dala intervju o seriji "Život kakav jeste", a progovorila je i o svom privatnom životu. 

Navodeći da ima mnogo toga zajedničkog sa neustrašivom "komesarkom Songul", Devrim je rekla:

📍“Imam mnogo toga zajedničkog sa Songul. Obje smo neustrašive.

 Ambiciozna sam. Točnije, kada postoji nešto što želim napraviti, volim ići do kraja.

 'Songul' je takva žena", rekla je i također priznala da je postala pomalo poput Songul u projektu u kojem je sa ljubavlju sudelovala.

Devrim je izjavila da je jedina osobina Songul koju želi promeniti bila njena impulzivnost i rekla je da je ona također impulzivna osoba.


📍“Songul ima puno impulzivnih postupaka, ali i ja sam impulzivna.

 Ne znam kako to promeniti. 

Ali njena radost, uzbuđenje i energija su jako dobri. 

Ne bih ništa menjala, takvu je volim."

Glumica je također podelila posebno sećanje na razliku koju je osetila kada je izašla van:

📍 "Izašla sam iz prikolice, idem na set, taman sam ušla u auto, prišao mi dečak i rekao: "Jako se brinem kad plačeš."

 Bilo je tako slatko da sam uspela dotaknuti njegovo srce i dotaknuti toliko ljudi poput njega, to je vrlo dragoceno".

Devrim je također rekla da je jedan od razloga interesa za seriju i njen lik kompatibilnost partnera.

📍“Moj partner u ovom poslu, Ertan Šaban, bio je osoba koja je dala vdoprinos. 

On također ima ogroman udeo u našem sadašnjem uspehu, jer su postali neverovatno lep par. 

Dvoje ljudi koji se jako dobro slažu. 

Postali su dvoje ljudi koji su uspeli pronaći način da se jako dobro slažu na toj poziciji."

Navodeći da je kao mala želela biti veterinarka, ali i da ju je jako zanimao sport, rekla je da je sestra imala vrlo važnu ulogu u donošenju odluka u njenom životu. 

Rekla je da, iako je bila zainteresirana za atletiku kao dete, nije mogla hodati mesec dana nakon prometne nesreće koju je doživela sa celom porodicom u dobi od 12 godina. 

Kasnije je napustila sve  i preselila se u Istanbul kako bi snimala, objašnjavajući da se u početku suočila sa reakcijom svoje porodice i da je samo u Istanbulu imala poteškoća.


📍“Bilo je jako teško za mladu devojku pokušati živeti u Istanbulu.

 Jer u tom trenutku sam imala novog menadžera, kojeg sam upoznala tek pre pet meseci, i to je sve što mogu reći"

Još jedna poznata osobina Devrim je njena ljubav prema Galatasarayu. 

Tvrdeći da je ta ljubav došla od oca, rekla je:

📍“Moj otac je iz Galatasaraya. Cela naša porodica već je takva.

 Moj otac je imao klub Galatasaray u Milasu kad sam bila vrlo mlada i čak imam video od tamo.

 Sigurno nisam huligan, ali jako mi se sviđa.

 Točnije, oslobađa od stresa, navijanje za Galatasaray".





Primjedbe