Barıša Arduča, koji će sa Hande Erčel deliti glavnu ulogu u filmu "Ostavi to vetru"( prvotni naziv "Druga ljubav"),

💥 Barıša Arduča, koji će sa Hande Erčel deliti glavnu ulogu u filmu "Ostavi to vetru"( prvotni naziv "Druga ljubav"), 
:)  
intervjuirao časopis Lofficiel Arabia u Nici, Francuska, sa brendom Kığılı, čije je zaštitno lice.
       📍Film će se snimati u mestu gde inače provodimo odmor i bit će mi zanimljivo iskustvo da moja porodica može biti sa mnom, a ja raditi!

Objašnjavajući jedan od svojih najvećih snova, Barıš je rekao:
      📍 Osim toga, tu je i animirani film na kojem radim 4-5 godina i koji sam sam napisao. Mislim da će izaći pred publiku 2026. godine nakon završetka svih priprema. Činjenica da se ovaj projekt konačno završava dodatno me motivira. Činjenica da se radi o animiranom filmu također mi daje priliku da upotrebim vlastitu maštu, ispoliram je i pretvorim u vrlo posebne stvari dok govorim o nadrealnom svetu. Jako sam znatiželjan kako će ono što izađe iz moje glave ispasti u animaciji. Ovo je jedan od mojih najintenzivnijih osećaja trenutno...



Primjedbe