❗Ovo je fantastičan glumac👏, ali mi pričamo o liku kojeg igra u Ženskarošu iz Vile 🤔



❗Ovo je fantastičan glumac👏, ali mi pričamo o liku kojeg igra u Ženskarošu iz Vile 🤔

Kazim je Kazim, on se neće promeniti i Seyran to mora shvatiti. On je pohlepna, licemerna, prezira vredna osoba sa neviđenim kompleksima, besom i osvetoljubivošću. 

On nije otac. On nije suprug. Ne želi doživeti prave očinske osećaje prema svojoj kćeri. Dapače, samo će je dovesti u opasnost i zahtevati da ga osveti❗

❓Ali ček, da čujem šta vi mislite ❓😏 Da li verujete da se Kazim promenio na bolje❓

Primjedbe

  1. Kazim je odličan glumac, ali uloga baš nije, iako ju je odlično odglumio.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uloga je teška ,on je glumi odlično,dobar glumac

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlucan glumac , najbolji u seriji zlatni kavez

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon ovih pozitivnih komentara promijenio sam mišljenje o njemu, bio mi je najomraženiji glumac htio sam skočit u tv da ga razbijem za onakvu dernjavu po kući.

      Izbriši
  4. Jako teska i zahtjevna uloga koju je on odlicno odradio bilo je scena u kojima sam se nasmijala ali imati takvog oca bez obzira bila serija ili stvaran zivot svak bi pobjegao od kuce da ne trpi cijeki zivot batine i galamu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima