Da malo komentarišemo ove serije koje se emitiraju subotom

Da malo komentarišemo ove serije koje se emitiraju subotom. Kao prvo ovo je samo moje mišljenje što cu iznijeti u narednom textu 😭😅🫢... Svako ima pravo na svoje....

Ova serija od TRT GONUL DAGI MENI LIČNO NE GLEDLJIVA. Prva sezona je bila zanimljiva i druga ajde, ali na dalje totalno je ne zanimljiva naravno meni. A pogledajte samo taj rejting, Turci su čudo. Kod njih kao da samo penzioneri gledaju serije. Al eto šta je tu je kako je krenula doživjeti cemo i " SEZONA 24 EPIZODA 4 " 😅😅😅😅

Idemo na ovu ATV seriju KARDEŠLERIM, BRATSTVO jedinstvo 😅😅😅 ona je počela kad i prethodna serija. Sigurno ce i kod njih da bude " SEZONA 23 EPIZODA 4 " Minimalno. Medjutim nije to loša serija bila u početku sada ide razvlačenje rejtinga još ima pomalo opada al bit ce sezona. Sinoc je napustila seriju i Su Burcu Yazgi... Kako je otišao Onur Seyit Yaran to mi nije to... Njih dvoje su mi bili svjetlo serije, tako da više ne bih pogledo ni najave hahahha. Nece se složiti svi al šta je tu je....

Idemo na sljedeću seriju a to je UC KIZ KARDEŠ - Mislim da je blizu kraj. Da su ostali na dvije sezone lijepo to završili sve bi bilo savršeno, trenutno se gube... Šteta. Valjda bude uskoro kraj pa ovi divni glumci dobiju neke nove projekte.

I tu je jedan novi projekt KOPUK koji je po meni imao zagarantiran loš rejting. Sigurno brzi kraj ide, a razlog je naravno ovaj ne gledljivi KAN YILDRIM. Ovaj lik gdje se pojavi tu nema rejtinga, zapamtite dobro. Čast ostalim glumcima ali lik je ne gledljiv, slažem se sa Turcima na žalost 😭😭😀😀😀

Ajde pišite u koliko neko ima svoje komentare 😀

©E.V 
®Turske Serije FD






Primjedbe