Hande Erčel, koja se vratila na televiziju sa serijom “Drugi čovek”, oprostila se od projekta sa 16. epizodom

Hande Erčel, koja se vratila na televiziju sa serijom “Drugi čovek”, oprostila se od projekta sa 16. epizodom, dok je sezona 2023.-2024. još uvek u punom jeku. 

Hande, koja je nakon dugo godina delila istu postavu sa Burakom Denizom, od samog početka serije dobila je brojne kritike na račun svoje glume. 

Iako su je deo fanova podržali na društvenim mrežama, oni koji su drugačijeg mišljenja vrlo su ozbiljno kritizirali njenu glumačku izvedbu. 

U tom procesu bilo bi pogrešno zanemariti činjenicu da su glumici najveću podršku pružili fanovi iz inozemstva, a kako je rekao producent Faruk Turgut, Hande Erčel jedna je od retkih turskih glumica čije se serije bez pogovora gledaju u inozemstvu.

 U poslednje vreme jako je umorna od raznih novinarskih igrica i neutemeljenih vesti ili optužbi koje časopisi plasiraju kako bi povećali broj klikova i pregleda. 

Reakciju slavne glumice na ovu situaciju uhvatila je i kamera. Hande Erčel kaže:

       :)  “Sve je postalo vrlo agresivno. Naslovi, zadiranje u ljudsku privatnost, toliko govora mržnje. Mislim da svi trebamo doći k' sebi. Stalno me maltretiraju u vezi sa mojom glumom i privatnim životom. 

Zato sam tako umorna i tužna. Zašto uvek ja? Ja sam vrlo povučena osoba. Želim da me ostave na miru.” 

Obraćajući posebnu pažnju na stav predstavnika medija, Hande je ovim rečima izrazila svoj bunt, a treba napomenuti i da su je mnogi podržali u njenoj izjavi.



Primjedbe