Ženskaroš iz Vile - Moje čvrsto mišljenje je da je Seyroš fakat glupa histeričarka, sve što joj se događa sama je kriva!

Moje čvrsto mišljenje je da je Seyroš fakat glupa histeričarka, sve što joj se događa sama je kriva!

 Sada me napadnite, ali ja sam od prve epizode u Antepu u prodavnici pistacija, video agresivnu, glupu, ljutu i histeričnu ženu! 

Zašto se toliko svađa ako je sama gurnula muža u Pelin zagrljaj? 

Godinu dana je mrmljala i prikrivala njegove izlete ulevo samo da ne spava sa njim. 

Otišla je od kuće bez kinte u džepu, i dobro je pitao Feritčim "Hoćeš li ti ovako živeti, gde su ovi momci, alkohol i stranci"? 
Pa
Da je bila pametna, ostala bi uz muža i obračunala se sa Pelo, ali ona nikada nije duboko razmišljala o svemu na temelju emocija.

 Imala je sve od početka, ali je sve sama uništila, histerična! A Suna je potpuno suprotno od Seyroš. 

Ona zna kako bi se trebala ponašati pametna, mudra žena kako bi privukla muškarca i postigla sve što želi. 

I svi njeni postupci su promišljeni i proračunati. Bravo Suna!
                                   ✌Ženskaroš iz Vile

Preuzeto sa Facebook stranice SERIJE I SVE LEPOTE TURSKE




Primjedbe