SERIJA Ženskaroš iz Vile - Zadnja prikazana epizoda bila je jako dramatična

Zadnja prikazana epizoda Ženskaroš iz Vile mi se svidela. Bila je jako dinamična, bilo je mnogo priča, pogledao sam je u jednom dahu.
Moja najdraža scena je, naravno, scena SeyFer na stubištu ❤‍🔥🥰😏

Halis je iritantni deda😁 i kada pomislim da je dao sve najgore od sebe, jok.... ima puno gore 😅Jako mi je žao Gulgun, nadam se da će svima pokazati gde rakovi zimuju

😁Asuman je čak dobila nekoliko rečenica, nije samo sedela tamo radi pokazivanja😂Dobar je i Latifov govor. Malo je razveselio Feritčima😁😂Orhan ...hm ...postaje mi odvratan lik 😏Pelin u svom repertoaru živi u nekom zasebnom svetu ružičastih ponija)). 

Ali sada osećam da će i ona to dobiti 😁Suna i Kaya uživaju u bračnom životu 😂iako, netko tiho pati za Abijem😏.Uh, umalo da zaboravim našu trešnju na torti. našeg Kazima. Što smera brkati tip? ))😁🤗.

SERIJA Ženskaroš iz vile 



Primjedbe