Šerbet od Brusnice - Zadnja prikazana epizoda, jeste li na strani Doge ?

Zadnja prikazana epizoda "Brusnica"🔥🔥Hm....🔥Ja sam skroz na strani Doge.... Sa jedne strane šteta za Pinko, kao žene koju je muž napustio, ali sa druge strane sve je zaslužila .. ona nema nikog drugog u životu osim Abdullaha.

 Udata je i prihvatila je sve tradicije i obavezu da "voli" svog muža..

Da li je uopšte bilo ljubavi? Čini mi se da Pembe ima sve u glavi, nikad nije doživela prave osećaje i naravno kroz toliko godina života sa Apom utuvila si je u glavu da voli...

 Što se tiče Omera i Kivi, Omer mi se dopao od samog početka.. Čini mi se da je pozitivan lik.. Ertugurl se u početku pokazao zainteresiranim za Nursemu, to je i budali bilo jasno, ali mislim da je to ipak bio prolazan interes🤔 

Ipak, jako mi se sviđaju Kivii i Ertugrul ( setite se da sam davno i "prognozirao" ovu ljubav)  nadam se da će se njihov odnos razviti  :)  a opet, sa Omčom mi je super ...Ne znam ...

 Spreman sam na svaki scenarij, ali ovako jak i logičan scenarij nisam dugo video u nekom projektu... baš mi se sviđa serija 100%👏




Primjedbe