Gülčin Santırdžıoğlu rođena je u Izmiru 1977., i trenutno je gledamo u liku Ifakat u seriji "Ženskaroš Iz Vile".

Gülčin Santırdžıoğlu rođena je u Izmiru 1977., i trenutno je gledamo u liku Ifakat u seriji "Ženskaroš Iz Vile".

 Zahvaljujući ovoj ulozi, koja je dobila velike pohvale fanova, glumica je postala jedno od imena sezone o kojima se najviše pričalo. 

Gülčin je izgradila snažnu karijeru zahvaljujući uticajnim projektima u kojima je dosad glumila. 

Unatoč činjenici da je poznata glumica diplomirala na Fakultetu izvedbenih umetnosti i opernog pevanja na Sveučilištu Dokuz Eylül, izjavila je da je sudelujući u projektima stekla jako dobro iskustvo koje je mnogo vrednije. Gülčin radi u industriji od 2005. godine i poznata je po svom liku Hatidže u serijama “Zbogom Rumeli” i “Volela sam dete”. 

Također je sudelovala u tako ambicioznim projektima kao što su "Crni hleb", Ertugrul" i "Viola".Glumica je srećna što je deo tima serije "Vodomar" i podelila je svoje iskustvo: 
 
      ღ "Ja osoba sam koja voli istraživati, biti samodostatna. Igrala sam sa vrlo svetlim imenima. Imam sreće. Ovaj je rad stajao konzervatorij 5 godina. Imala sam težak period. Konzervatorij označava odnos između učitelja i učenika. Koliko sam postala majstor u školama, također je tema za razgovor.” Kazala je da ima previše ljudi koji nemaju dovoljno prostora i izazvala polemiku rečima da tokom studiranja na konzervatoriju nije radila sa jako dobrim profesorima, a rekla je i da u javnosti sve nije onako kako se čini. 
 
        ღ “Kad sam bila na fakultetu, profesor mi je bio muškarac koji je bio 3-4 godine stariji od mene, na primer. U to vreme nisam bila kao Melih Dževdet Anday. Dakle, izvana nije sve onako kako se čini. Ali također imam puno prijatelja koji steknu dobro obrazovanje i dolaze spremni na posao. Ovo je vrlo individualna stvar”, rekla je glumica.



Primjedbe