Ženskaroš iz Vile - Abi - Ne piješ, ne razumeš se u prodaju, ne podnosiš razdor.

Eh moj Abi, što ti uopće radiš u tom odmaralištu?! 

Ne piješ, ne razumeš se u prodaju, ne podnosiš razdor. 

Došao si surfati i biti sam, nakon jučerašnjeg stresa i cura koje su plesale po stolu, a onda je usledio neuspeh - nema valova i ne možeš plivati ​​dalje od bova - melankolija...

 Sunica i dalje sa svojim obračunima, hoda okolo gledajući te popreko i iznoseći tvrdnje. 

Ali kod muškaraca to nije moguće, čemu sva ta razjašnjenja - prišla mu, pogledala ga u oči, zagrlila, senzualno poljubila, šapnula mu na uho - ti si moj, ja sam tvoja, i to je to, smatraj već uspešan ishod u džepu! 

Ono što bi te baš trebalo veseliti je - all inclusive, što znači doviđenja kotletima od jučerašnje štruce sa prilogom od graha, čekaju te - kofte, gozleme, baklave i sutlija, pojedi sve to i mozak na pašu.👣

       :)  tags, serija "Ženskaroš iz Vile"



Primjedbe