Nemojte me prerano otpisati i nemojte misliti da je Ifakatuška konačno izgorela...

Nemojte me prerano otpisati i nemojte misliti da je Ifakatuška konačno izgorela. 

Uzmite si vremena hanimlar ve beyler 👀

 Uvek imam zaobilazna rešenja i rezervne opcije, a ni činjenica da je Ferit saznao od Sultan da sam ja naredila da se njegovoj ženi da droga neće ništa promeniti. 

Pa, tko bi verovao običnoj sluškinji opsednutoj “zlatnim dečkom”, idiotom komičarem!? Sve ću ih “otplesati” i naterati ih da požale svaku reč protiv mene👀 

Da, ja jednim klikom mogu prstom omotati samog Halisa, i dan danas me sluša i veruje mi, za ostalo se neću ni “brinuti”. I da, nisam se još pokazala punim potencijalom

 😏 I na kraju, upamtite moje reči, oduševit ću vas, još ćete mi aplaudirati😏 
                     
    👀 Ifakat iz serije "Ženskaroš iz Vile"👀

Preuzeto sa "  Serije i sve lepote Turske "



Primjedbe