Hej bolan nebio Orhane, kad bi se samo mogao videti izvana... Ženskaroš iz Vile

Hej bolan nebio Orhane, kad bi se samo mogao videti izvana...

 Pa, kakav je to izgled na zrelom i uglednom čoveku - menadžeru!?

 Nosiš uske farke i usku majicu, Korhanovi još nisu takvi prošetali Yalom.

 Pitam se hoće li uopće doći do holdinga ili je već organizirao svoj rock bend i zarađuje na nastupima, jer negde nestane danima. 

Moram pod hitno promeniti nešto na sebi, jer moj muž treba tome dorasti. I onda me pogledaš, a ja ću se pridružiti reklami za kreme, pogledaj me kakva sam ja raskošna plava lepotica.

 Vreme je da se financijski osamostalite od svog oca. Dakle, moj kožni kralj je na motoru, čekaj, tvoja kraljica "Baršunaste ruke" je već na putu i da, verovatno ću se sutra zakazati na šišanje, očito ću onda izgledati mlađe🤴
 
      :) Reče Gulgun svom suprugu u seriji "Ženskaroš iz Vile"  ;)



Primjedbe