Glavno je da smo zajedno, a ostalo ćemo odlučiti i srediti. 🥰 reče mama Gulgun :) serija "Ženskaroš iz Vile"

Toliko volim svoj mladalački izgled i novi imidž :D  

Zaista se nadam da će promene na bolje uticati na moj život sa Orhanom. Dobila sam drugi vetar i imala grandiozne planove za život. 

Čak i ako stvari sa mojim suprugom ne budu išle, ne nameravam dugo tugovati.

 Gle kakva sam ja, a la Marilyn Monroe, a svi će se istanbulski dečki, kad me vide tako lepu, “slagati u hrpe”, gerčekten! 

Iako, koga ja zavaravam, volim ovog visokog, prosedog motoristu. Stoga ću dati sve od sebe da starim graciozno, ali zajedno. 

Uskoro će naši unuci doći, otići ćemo sa njima na Bosfor, kupiti tamo mirisne, pečene kestene 

🥰 Glavno je da smo zajedno, a ostalo ćemo odlučiti i srediti. 🥰
         
   reče mama Gulgun :) serija "Ženskaroš iz Vile"



Primjedbe