Džemre Gümeli dala je izjavu nakon v

💥Džemre Gümeli dala je izjavu nakon vesti o odlasku iz serije "Ženskaroš iz Vile":

      📌 "Moram vam objasniti situaciju kako bismo razjasnili probleme koji su se pojavili u poslednjih nekoliko dana, jer posao koji radimo ovisi o mnogim varijablama.

 Nažalost, ne ide uvek sve kako planiramo i priželjkujemo.

 Ovaj put sam se suočila sa situacijom sa kojom su se povremeno suočavali i moji drugi kolege. Napustila sam glumačku ekipu "Ženskaroš iz Vile" u koju sam sa velikim uzbuđenjem i željom došla početkom nove sezone. 

Želela bih zahvaliti dragoj ekipi serije na ugodnom procesu u kojem smo zajedno radili.

 Želim zahvaliti našoj publici što me je gledala, makar i nakratko, i ostavljala svoje komentare :) 

Nemam nameru stvarati podele i ne brinite, vidimo se uskoro"!



Primjedbe