Neslihan Atagul za magazin Vogue:

 Neslihan Atagul za magazin Vogue:
  
 📌“Oduvek sam znala da želim biti na pozornici. Pevanje, ples, gluma... Bilo je očito da ću odabrati zanimanje u kojem ću se pokazati ljudima. Kad sam bila dete, gledala sam puno TV serija i filmova. 

Bilo je stvari koje mi se nisu sviđale i stvari koje su mi se sviđale. Čak mogu reći da mi je ono što mi se nije svidelo bila smernica. 

Rekla sam: "Ako oni to učine, onda ja mogu puno bolje." Kad sam napunila 13 godina, odlučila sam igrati, osećajući da je već prekasno. 

U našoj kući nije bilo interneta, ja sam iz porodice sa niskim primanjima, moram nekako pronaći agenciju za glumu. Dobila sam broj agencije. 

Postojala je agencija koju sam pratila i promatrala. Zvala sam tamo. “Želim biti glumica, što da radim?” Tako je sve počelo”.


Preuzeto sa FACEBOOKA
Serije i sve lepte Turske 


Primjedbe