Neslihan Atagül upitala je mladu devojku koja je postavila pitanje....

💥💥Prošle sedmice je objavljeno da je Kadir Dogulu prevario svoju ženu Nesli u Alačatıju, gde je otišao na odmor, a potom je objavljeno da je Kadir verski venčan sa još jednom ženom.

 Neslihan Atagül upitala je mladu devojku koja je postavila pitanje:

  📍"O čemu razmišljate? Postavljate li ovo pitanje sada? Zašto ne verujete u ono što vidite? Zašto postavljate ovo pitanje?

 Razmislite o trenucima kada se najviše bojite, ne možete to podeliti ni sa kim. Ponekad te ni majka ne može razumeti, čak ni ona koja te je rodila. Takva sam ja... 

Mama me ne razume uvek i uvek se trudim objasniti. Postoji netko u ovom životu tko mi je bliži čak i od moje majke... Sada u životu postoji netko mnogo bliži od mog oca... 


Moj muž je Kadir i sa njim mogu doživeti tu bliskost. Što god da se dogodi, Kadir i ja sednemo, pogledamo se u oči i dogovorimo pre nego što se osudimo. Ne mogu ovo sa mamom.

 Ne mogu sa prijateljima, ali mogu sa Kadirom..."
(Hm, Nesli, Nesli....smrdi ovde nešto...)



Primjedbe

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima