Irem Helvadžioglu u intervjuu za ALL magazin

❥ Irem Helvadžioglu u intervjuu za ALL magazin 

- Imate energiju koja utiče na ljude. Jedna strana je vesela, pozitivna, ali što je sa drugom stranom?
 
 📌 "Imam uspona i padova kao i svi ostali. Ne samo da nije moguće stalno biti napušen, nego mislim da to nije ni zdravo. Naravno, ima trenutaka kada i ja padnem. U takvim trenucima radije se izoliram i budem sama sa sobom. Da bih ozdravila i osećala se dobro, prvo trebam ostati sama sa sobom, pronaći sebe, smireno raditi na sebi i ići dalje. Da bi se taj osećaj pojavio, potrebno je dati prostora".

- Suočeni smo sa neizbežnom stvarnošću. Računi na društvenim mrežama sada su drugi identitet. Kada kreirate svoju ličnost, pokazujete li samo one aspekte koje želite ili više volite biti ono što jeste?
 
  📌"Sada mislim da se percepcija stvarnosti promenila, da je tolerancija i koncentracija pažnje ljudi potpuno opala. Čak sam čitala članke o tome. Teško mi je pretvarati se da sam netko tko nisam. Zadivljena sam što se radi na društvenim mrežama kako bi se privukla pažnja, jer bitnije mi je biti svoja nego biti popularna. Zapravo, ovo je svet koji ima moć manipulacije. Vest ili fotografija koju podelite može iznenada stvoriti efekt grudve snega".

-Što mislite o ovoj temi? Bila su dva vuka i uvek su se svađali. Jedan se fokusirao na tamu i očaj, a drugi na svetlo i nadu. Što mislite koji je vuk pobedio?
 
  📌 "Kako usmerite silu, tako vam se i vraća. Fokusiram se na dobro i čini mi se da se onda dobro množi. Ako mogu dotaknuti život nekoga u potrebi putem ovog kanala i povećati pomoć delenjem, neće li ta moć dobiti mnogo pozitivnije značenje? To je promenilo i bilateralne odnose".

- Mislite li da ljudi u zadnje vreme padaju u iluziju zaborava? Koja je po vama najzaboravljenija i najneželjenija tema?

   📌 "Mislim da su pravila društvenog ponašanja potpuno zaboravljena. Ponašamo se kao da pravila bontona i morala ne postoje. Netolerantni smo. Nedostaje nam poštovanja i ljubavi. Pozitivnim ili negativnim komentarima na svaku temu guramo je do krajnjih granica. Opet, mislim da je to uticaj društvenih medija".

- Možemo li očekivati da ćete se vratiti u budućnosti? Pitamo se o mogućnosti rešenja koje bi nas moglo iznenaditi.

   📌 "Od mene možete očekivati bilo što i bilo kada. Mogu biti otvorena za svako iskustvo sve dok ono odgovara mom trenutnom raspoloženju i umu. Naravno, to može imati veze sa mojom profesijom. Mora koja ne poznajem, uzbuđenja koja još nisam okusila".

- Kad biste sami napravili plan, a da nikome ne kažete, kako biste voleli provesti dan?

   📌"Prvo, zadovoljstvo koje delim sa prijateljima puno mi je privlačnije od onoga što mogu dobiti sama. Zato se ne mogu zamisliti da sam sama na odmoru. Čak i ako idem sama, sigurno ću nekoga pozvati da mi se pridruži".

- Pa, kad bismo svoju svrhu rođenja definirali kao poruku svemira, koju biste poruku preneli?

   📌 "Izađite iz svoje zone komfora! Izađite iz ove sigurne zone. Ništa u mom životu na što sam ponosna nije se dogodilo unutar moje zone komfora. Uvek dobijem ono što želim prevladavajući taj strah. Kada rušim granice ovog prostora, to znači da sam počela graditi svoje granice. Mislim da bi to bila najveća poruka koju sam ikada dala, jer ovo je fraza koju si često moram ponavljati u životu".

- Za kraj, što biste rekli sebi da ste ostavili zapis sa ovoga sveta i pročitali ga kad se ponovno rodite?

  📌 "Što ako ostavim dve poruke? Neka vas ljubavni trailer ne zavara, film možda neće biti tako impresivan. Ne daj nikome drugu šansu, jer ta prilika može izazvati duboke rane tamo gde prva nije bolela".

Preuzeto sa fb grupe
Serije i sve lepote Turske 


Primjedbe