Demet Ozdemir u intervjuu za InStyle magazin (2.deo):

❥ Demet Ozdemir u intervjuu za InStyle magazin (2.deo): 

Zar sama ljubav nije dovoljna za održavanje veze?
  📌"Možda sam zadnja osoba kojoj biste sada trebali postaviti ovo pitanje (smeh). Ipak, mogu reći nekoliko stvari iz odnosa mojih prijatelja, svojih odnosa i mog pogleda na život. Po mom mišljenju, doista ne postoji "nemoguće". Nemojte misliti da preterano pojednostavljujem, ali broj poglavlja, prijateljstava i veza u koje se osoba upusti u životu zapravo je putovanje. Pokušavaš ići što dalje možeš, trudiš se, a kada vreme istekne, kažeš zbogom. (smeh) Ja sam realist, gledam u budućnost. Dakle, "Zašto nije upalilo?" “Sve završi kad treba i kako treba”, kažem. Ljubav, porodica, prijateljstvo"...

Što mislite kakva ste osoba u vezi?
   📌 "Imam jako zauzet raspored, tako da nažalost ne mogu posvetiti puno vremena prijateljima, porodici i kolegama. Nedavno sam pomislila: “Kada bih imala više vremena, moji voljeni bi shvatili da se stvarno predajem u svojim vezama.” Ne znam, ali ja sam jako aktivna, energična, nemam temperament da prihvatim negativne emocije, iako je to za mene pozitivna stvar, ali može malo zamoriti ljude oko tebe ( smeje se)".

Zaista ste vrlo vedre i optimistične naravi. Gledate li uvek ovako na život ili se ikada prepustite sebi?
  📌"Uvek se pokušavam usredotočiti na dobre stvari u životu jer većina stvari koje nisi mogao zaboraviti pre tri minute mogu biti stvari kojih se nećeš sećati tri meseca kasnije. Kad sve posložiš u glavu i pretvoriš u problem, kad to stvoriš od kostiju i mesa, samoga sebe sažališ. Osećam da sam to rano primetila. Uvek sam fokusirana na to da postignem više u životu, brinem puno o svom poslu, čitam, radim, tako da nemam puno vremena za brigu. To ne znači da sam nepromišljena. Nisam ja ta koja se hrani brigama. Naše vreme nije beskonačno.

Kad pričate o svojim novim projektima, možete li se ikada odmoriti? 
   📌"Trenutno gledam svetlu stranu intenziteta svog života. Ako ste previše zauzeti, to vas također podseća da nemate vremena za gubljenje. Nemam puno vremena otići kući i odmoriti se, pročitati sutrašnji program ili se sastati sa prijateljima i to vreme dobro iskoristim. Mislim da većina ljudi ne misli da sanjam, ali ja sanjam! Pronašla sam način da održim taj tempo u životu pre pet-šest godina, tako da sam sada dobro".

Znamo da ples zauzima posebno mesto u vašem srcu. Jeste li mogli puno plesati u poslednje vreme?
   📌"Ovih dana se čujem sa prijateljima sa kojima plešem, želim ih sresti u dane kada nema snimanja. Lepo je izaći iz ovog kaosa i otići tamo, pojačati muziku i zaplesati, prilagoditi se nečem drugom. Možda uskoro snimim plesni video".

Što vas najviše veseli u bliskoj budućnosti? Sanjate li o nečemu?
   📌 "Ja to ne radim. Da, vidim neke snimke, primanje nagrade, uključenost u alternativnije radove, uloge i likove koje nikad nisam igrala... Ali ne želim razmišljati o budućnosti i zbunjivati svoj um dok sam u projektu koji ide odmah. Govoreći konkretno o mojoj zadnjoj godini, jako sam srećna što radim različite stvari i glumim toliko različitih likova u tako kratkom vremenu. Zato se osećam tako dobro i tako snažno. Ova snaga mi također daje uzbuđenje oko toga što ću učiniti sledeće".



Primjedbe

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima