Ayča Ayšin Turan u intervjuu za magazin Mag

❥ Ayča Ayšin Turan u intervjuu za magazin Mag:

Dok ste pokušavali studirati pravo, završili ste na odelu za film i televiziju. Kako je došlo do te tranzicije?
  📌 "Volela sam gledati serije i filmove. Nakon nekog vremena počela sam se pitati kako ovaj svet funkcionira, što je iza kulisa, kako su scene snimljene i to moje zanimanje postalo je signal, uhvatio me taj osećaj".
Kakvo je bilo vaše detinjstvo? Kada se osvrnete na svoje detinjstvo, što vidite?
   📌 "Odrastala sam na Crnom moru. Mislim da se energija te geografije odrazila i na moju dušu. Volim se puno smejati. Pokušavam izbeći nesreću. Tako je bilo kad sam ja bila dete. Pretpostavljam da sam poslednja generacija koja je odrasla uz susedsku kulturu. Igrala sam puno igrica vani. Možda moja strast prema igri dolazi iz tog vremena".
Koje su prekretnice u vašem životu? 
   📌 "Ovo je valjda moj prelaz iza kamere - ispred obektiva. Inače sam vrlo mirna i sramežljiva, ali gluma nije takva. Trebate ići izvan vlastitih granica i dati život drugim likovima te suosećati sa njima. Mogu reći da je gluma moje najslobodnije područje i moja prekretnica".
Imate li znamenja ili toteme tokom snimanja? Kako se pripremate za svoju ulogu?
    📌 "Imam nekoliko hamajlija. Sve gasim dok se pripremam za ulogu. Radim dan i noć sa svojim trenerom glume. Nastojim dobro analizirati scenarij i raditi paralelno sa svojim redateljima i scenaristima. Pokušavam duboko razumeti junakinju i suosećati sa njom, a Ayču ostavljam kod kuće i odlazim na set".
U kojem ste od projekata najviše uživali?
    📌"Svaki posao koji radim ima svoje mesto u meni, ali mislim da je moj posao koji ima posebno mesto "Meryem". To je zbog Meryemine čvrste pozicije u borbi za život, a ne zbog žrtve koju je podnela za dobrobit čoveka kojeg voli".
Postoji li neki lik kojeg biste voleli glumiti? Koji vam žanr pruža najveće zadovoljstvo?
    📌"Drama, fantazija, znanstvena fantastika, triler, povesni... Toliko ih je. Općenito, pri odabiru posla pazim da ima različitih karaktera. Do sada sam uvek obraćala pažnju na to".
Postoji li neka osobina u vama koju biste želeli promeniti? Kako vidite promenu?
   📌 "Sa strane ostavljam dojam hladne i distancirane osobe. Mislim da bih to želela promeniti. I ne bih želela biti tako strpljiva i prizemna osoba. Ponekad držim puno stvari unutra kako ne bih uvredila drugu osobu i to mi kasnije uzrokuje probleme. Htela bih to promeniti".
Kada se osećate najslobodnije?
   📌 "Osećam se puno slobodnije svaki put kad sam na snimanju jer sa likom koji glumim mogu raditi stvari koje nikad ne bih radila kao Ayča".
O vama se često govori zbog vaše sjajne forme i lepote. Što činite da biste ostali u formi? Možete li dati savet o tome?
 📌 "Volim hranu, posebno deserte. Stoga mogu reći da kad ne radim, prepustim se sebi. Također, kada trebam održati svoju telesnu formu, vežbam i pazim na prehranu. Verovatno ne mogu dati preporuku po ovom pitanju, jer čovek sam zna što mu najbolje odgovara".



Primjedbe