Razgovarao sam sa Neslihaninom majkom. “Moja kći se razvodi”, rekla je

💥 Bilal Ozdžan povezao Onura Akaya sa live prenosom svog programa, gde je rekao:
 
  ▲"Razgovarao sam sa Neslihaninom majkom. “Moja kći se razvodi”, rekla je. Odluku je donela Neslihan.

💥 Esra Balamir, koja je gostovala u 2Safya, dala je izjave o svojoj "bliskoj prijateljici" Sezer Čakir ( devojka sa kojom je navodno uhvaćen Kadir). Balamir je rekla:
 
   📌"Kada sam pitala Sezer o ovome, rekla je: “Mi smo prijatelji.

 Ne postoji takva stvar. Okupili smo se zbog jednog filmskog projekta. Snimamo film,” rekla je, ali “Jesi li već videla ovaj film, Esra? 

Nisam gledala film. Danas sam gledala različite filmove koje je Kadir Bey snimio sa različitim ženama, ali nisam videla nikakav projekt sa njom". 



P.S. Nadam se da će Neslihan i Kadir nastaviti svoj brak tamo gde su stali. Također se nadam da će se Kadir još jednom setiti da je poznat i oženjen, te da će smanjiti razinu svoje bliskosti sa ženama, da neće dopustiti nesporazume.

Primjedbe

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima