Rastin Paknahad, maleni Kerimšah iz serije "Zovem se Farah": Imam veliku sreću igrati sa najboljim turskim glumcima.

💥💥 Rastin Paknahad, maleni Kerimšah iz serije "Zovem se Farah": Imam veliku sreću igrati sa najboljim turskim glumcima.

O radu u seriji: 
    📌 "Dobro se osećamo i zabavljamo, ali ponekad je jako teško. 

Radimo vrlo intenzivno. Također, igramo igrice na setu. Igramo igre na mojoj konzoli. 

Puno vremena provodim sa mojom sestrom Demet (Ozdemir) i bratom Enginom (Akyurek). Zabavljamo se kad smo zajedno. 

Jako sam srećan što sam sa njima u takvom projektu. Volim našeg redatelja, Redžaya Karagoza.

 On je vrlo dobrodušan redatelj, zajedno gledamo moje scene. Jako sam srećan što radim sa njim.

 Tata mi uvek govori da poštujem glumce koji su stariji i iskusniji od mene i puno me upozorava na to.

 Naravno, trudim se poštovati i druge glumce, ali sada igram sa najboljim turskim glumcima i srećan sam".



Primjedbe