Pinar Deniz u današnjem izdanju Hürriyet Pazara govorila je o svom partnerstvu sa Kaanom Urgandžiogluom..

💥💥 Pinar Deniz u današnjem izdanju Hürriyet Pazara govorila je o svom partnerstvu sa Kaanom Urgandžiogluom

     📌 "Zadovoljstvo je raditi sa njim. Želimo jedno drugom sve najbolje. Jako se dobro slažemo, možda je razlog zašto nas ljudi tako često povezuju zato što vide tu energiju među nama."

O Yasemin, njenom liku u "Glumici":
  
  📌“Jako me se dojmilo putovanje junakinje kroz priču i koliko je bilo neobično. Jedna od najvećih turskih zvezda bila je i serijski ubica na zadatku. Igrati ubicu bilo je vrlo zanimljivo. 

Oduševio me način na koji lik gleda na ono što se događa i njena smirenost. Bio mi je izazov glumiti tako ledeni lik, pogotovo nakon što sam glumila tako emotivnog lika kao što je Džeylin."

O dečku Kaanu Yildirimu:
 
   📌 “Kaan je jako zabavan, jako dobar, puno se smemo zajedno, puno razgovaramo. Mislim da dovoljno "hranimo" jedno drugo ostavljajući posao pred vratima.

 Mi smo dvoje mladih, zašto se ne bismo uhvatili za ruke i otišli na koncert kad smo se zaljubili"?



Primjedbe