Zvanična izjava Mehmeta Yılmaza Aka o napuštanju serije "Presuda" zbog zdravstvenih problema:

💥Zvanična izjava Mehmeta Yılmaza Aka o napuštanju serije "Presuda"  zbog zdravstvenih problema: 

📌 "Sa žalenjem želim reći da sam rano morao napustiti projekt  koji sam započeo sa velikom ljubavlju i čiji uticaj na moj život i karijeru nikada neću zaboraviti. 

Želeo bih izraziti svoju iskrenu zahvalnost produkcijskoj porodici Ay Yapim i svim mojim suigračima koji su doneli ovu odluku da budem sa svojom porodicom i voljenima kojima je bilo teško tokom potresa i njegovih posledica koje su nas sve pogodile. 

Također bih želeo zahvaliti gledateljima i prijateljima koji su mi kroz celi ovaj proces iskazivali svoju ljubav i pažnju. 

Konačno, nema ozbiljne dugoročne zabrinutosti za moje zdravlje. Izvinjavam se što sam vas uznemirio ovom vešću. Nadam se da se vidimo u boljim danima".

Mehmet Yilmaz Ak.



Primjedbe

  1. Žao mi je što Parsa vise nema. Serija će puno izgubiti na kvaliteti.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima