Selin Šekerdži je ove nedelje bila gošća programa Hakana Gendže.

💥💥Selin Šekerdži je ove nedelje bila gošća programa Hakana Gendže.

 Glumica, čiji su se roditelji rastali kada je imala 5 godina, rekla je:
 

 📌“Kad od oca ne vidiš ono što ti je toliko potrebno, znači da ti uvek nešto nedostaje i da ne možeš verovati suosećanju druge osobe. Uzrokuje padove".

Nakon što je izjavila da joj je život bio ispunjen borbama, glumica je nastavila:
 
📌“Nisam ništa lako dobila u životu. Možda je to dobro. Radila sam sa dobrim ljudima u svojoj struci. Ali tokom mog putovanja uvek je bilo trenutaka kada sam došla do vrha i pala".

Progovorila je i kako ju je udario gradski autobus dok je prelazila ulicu.
 
📌 “Bila sam u bolnici šest meseci i imala sam četiri operacije. Mislila sam da ću izgubiti nogu".



Primjedbe