Odgovor Mehmeta na jučerašnju izjavu produkcije :

Odgovor Mehmeta na jučerašnju izjavu produkcije :

Poštovani gledatelji Presude;

Prije svega, želio bih reći da mi je jako žao zbog vođenih postova i vijesti o meni.

Istina je da sam morao ranije napustiti show. Već sam dao izjavu u kojoj sam objasnio razloge za to. Ova odluka; Kao što je rečeno, to nije bila trenutna odluka.

Prije nekoliko tjedana (dok sam snimao), produkciji je mnogo puta dojavljeno da ne mogu nastaviti snimati zbog zdravstvenih problema, ali nažalost, nikakav odgovor nije stigao. Ostali su ravnodušni.

Kako ne bih propustio iskazati poštovanje prema gledateljima Presude, priči za koju vjerujem da će se nastaviti i bez mene, scenaristima, redatelju, ekipi i kolegama na poslu, smatram primjerenim da ne pišem detaljnije informacije, računajući na vaše razumijevanje.

Ne zaslužujem ovakve optužbe, s nepotpunim i pristranim izjavama od strane serije na kojoj radim 55 epizoda i za ovu štetu mojoj karijeri. I to ne smatram poštenim.

Još jednom se svim srcem ispričavam što sam zaokupio javnost ovakvom viješću na dnevnom redu.

Nadam se da se vidimo u dobrim danima.

Mehmet Yilmaz Ak



Primjedbe

  1. Tužna sam, toliko smo te zavoljeli i uživali u tvojoj ulozi. Nedostaješ nam. Svako dobro vam želim

    OdgovoriIzbriši
  2. Bez izvinjenja znam da si lmao razlog poštujem odluku

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo ćeš nam nedostajati❤️zdravlje je na prvom mestu, želim Ti svako dobro u daljem životu i dobro zdravlje❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni cete jako nedostajati sa vasom ulogom u seriji! Vase zdravlje je najbitnije!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Pozdrav hvala vam na komentarima