Gokhan Alkan o svojoj novoj seriji "Kraljica":

💥💥 Gokhan Alkan o svojoj novoj seriji "Kraljica":
     📌"Ovo je moj prvi projekat na Kanalu D. Imam jako dobar osećaj. Sada ću gledatelje na Kanalu D upoznati sa novim likom Atešom.

 Nikada neću zaboraviti tu plavu boju Kanala D, taj logo Kanala D koji mi se vrti pred očima od detinjstva. 

Uvek sam govorio: "Kad ćemo raditi projekt na kanalu D?" "Danas je taj dan", rekao je.

Alkan, koji će pred publiku izaći sa likom kakav do sada nije igrao, rekao je:

    📌„Sa likom Ateš, ja sam kao zemlja koja nikada pre nije bila obrađena.

 Bio sam jako uzbuđen jer netko poput mene, tko igra košarku samo među prijateljima, igra košarkašku zvezdu. 

Jer u svaki projekt nastojim uneti nešto od sebe. Neverovatno je zadovoljstvo dodati nešto sebi”.




Primjedbe