Džeren Yalazoglu u intervjuu sa Hakanom o svojoj ulozi u seriji "Šerbet od brusnice":

Džeren Yalazoglu u intervjuu sa Hakanom o svojoj ulozi u seriji "Šerbet od brusnice":

📌“Nursema je žena koja je studirala u Americi.

 Njena braća su bila oženjena ženama koje je su voleli, bili su srećni, ali ona o svom voljenom muškarcu nije mogla ni razgovarati pred ocem.

 A one noći kada se udala, napao ju je nepoznati muškarac i bacio je kroz prozor. 

Stvarno me uzrujava što se mnoge žene u Turskoj moraju nositi sa tim. Nursema je također negde u meni, znam da je to lik koji igram, ali uvek suosećam sa njom. 

Grlimo se i idemo dalje. Snimanje ove scene, trenutak egzila i proces pre njega, izrazito me iscrpio.

 Nakon toga sam dobila puno poruka na ovu temu. 

Bilo je i onih koji su rekli: “Vidim sebe pre 15 godina”, “Isto sam doživela”, “Još uvek to doživljavam”, “U braku sam sa osobom koju ne volim, imam dete, ali još uvek nisam zaboravila svoju ljubav.” Tako da ponovno sebi govorim da sam vrlo srećna što igram ovu ulogu.”



Primjedbe