Burdžu Ozberk je o svojoj novoj seriji rekla sledeće:

💥💥Burdžu Ozberk je o svojoj novoj seriji rekla sledeće:

📌“Jako sam uzbuđena jer će to biti vrlo jaka i lepa drama. Ne mogu opisati uzbuđenje koje sam osetila kada sam pročitala priču. 

Deniz je snažna žena posvećena svojoj porodici. Rekla sam da je posvećena porodici, ali zapravo ima svoj život i balansira ga. Vrlo dobro tumači i život svog supruga. 

Sa druge strane, tu je njen otac, tu je farma i ona sve drži u ravnoteži. Videt ćemo kako se ova prekrasna porodica raspada, a zatim ponovno okuplja.

 Pokušat ću svojim stavom odražavati Denizinu borbu sa životom. Jako me se dojmila činjenica da je Deniz tako stvarna.

 Ovo me jako uzbudilo. Naše žene rade, dođu navečer, skuhaju večeru, razmišljaju o životu deteta, vode život svojih muževa.

 Kao i Deniz, jako volim svoju porodicu. Uvek se trudim biti u njihovim životima, nekako ih dotaknuti, a naše veze su baš jake.”



Primjedbe