Izjava Buraka Deniza o pokretanju kaznenog postupka protiv njega od strane Nilperi Šahinkaye.

✍🏻 Izjava Buraka Deniza o pokretanju kaznenog postupka protiv njega od strane Nilperi Šahinkaye.

📌“Dana 15. septembra 2022. boravio sam u Sheraton Grand Adana zbog posla. 

Bio sam sa glumcima i drugim prijateljima iz umetničke zajednice koji su prisustvovali festivalu u hotelu. Nilperi Šahinkaya, koju sam znao kao kolegicu, i njeni prijatelji također su bili tamo. 

Kad sam ih video, stao sam da ih pozdravim. Nakon kraćeg razgovora ostavio sam ih i rekao da ću se zasad vratiti za svoj stol, ali mogu opet doći. 

Također su se smeškali dok smo razgovarali. I ni na koji način nisu učinili da se osećam kao da me ne žele u blizini.Nakon toga sam se vratio k njima. Tokom razgovora rekao sam da mi je večeras jako dosadno. 

Nakon što sam neko vreme normalnije razgovarao, otišao sam od njih... Šalio sam se sa Nilperi, Emreom i Nedžmijem tokom razgovora, smejali smo se i normalno čavrljali... Nisam uvredio Nilperi. 

Iskreno, kada sam pročitao izjavu, nisam mogao verovati kada sam video navode da sam ih grdio i pretio im..Mislim da kad bih vređao i pretio, što se kaže, ne bismo si bez smeha rekli “laku noć”, kao da se ništa nije dogodilo.

 Rekli su da se "Nilperi umorila i otišla u svoju sobu".U to vreme Nedžmi Deniz je počeo govoriti ono što ja u tom trenutku nisam mogao razumeti. Mislim da mu je bilo neugodno što sam prišao stolu. 

Rekao sam: "Ima li problema? Ako imaš problem, mogu razgovarati sa tobom. Rekao sam: “Ne smeš me napadati. Odjednom je ustao i rekao, povisivši glas: "Pokazat ću ti svoj problem." Napetost je rasla pod uticajem sredine u kojoj sam se nalazio. Rekao sam: "Pokaži mi onda, što čekaš? Hoćeš li me udariti?" - rekao sam. Bili smo nos uz nos.

 U tome su sudelovali i okolni ljudi. Bili smo razdvojeni, ali jedan drugog nismo ničim povredili. U međuvremenu su mu, mislim, pale naočale, ali nisam nikako udario Nedžmija. Budući da sam ja bio uključen u incident kako bih razdvojio druge ljude tokom tučnjave, njegove naočale su možda pale tokom gužve, ali ja ga sigurno nisam udario. Zatim su otišli. U celoj povesti događaja nisam sudelovao u više od jedne tučnjave.

 Ovaj događaj je iskrivljen i reflektiran u štampi, i, kao što vidimo iz jednostavnog istraživanja, i dalje pokušava ostati na dnevnom redu podnositelja žalbe.Nakon izjave da ponižavam Nilperi jer je žena, dao sam izjavu na društvenim mrežama.

 Iskreno sam se izvinuo, objasnivši da nisam poduzeo ništa protiv Nilperine ličnosti  kao žene i glumice, te da sam je možda uznemirio mišlju da je ton mojih šala mogao biti iskrivljen zbog uticaja okoline. 

Ova izjava, naravno, nije priznanje krivnje. Ova izjava je dana iz pristojnosti i dobre vere. Pritužbe mogu biti ako su bili nezadovoljni mojim dolaskom kod njih. Međutim, trebali su mi to reći. Sve dok Nedžmi  nije razgovarao sa mnom kao što sam objasnio gore nakon što je Nilperi otišla. 

Nisam vređao niti pretio stranama. Nisam nikoga tukao, nisam nikome naudio.Stranke nisu davale izjave da ne žele da s njima razgovaram, a isto govore i u svojim predstavkama.

 Dakle, nisam počinio kazneno delo remeteći njihov mir. Ne prihvatam optužbe protiv mene i zahtevam odluku o nepokretanju kaznenog postupka.”


Primjedbe