Glumac koji je izgubio majku tokom potresa Čagri Čitanak, kaže da je izgubio pola sebe :(

💥 Glumac koji je izgubio majku tokom potresa Čagri Čitanak, kaže da je izgubio pola sebe  :(  
  
📌"Izgubili smo moju mamu, najdragocjeniji deo svakog trenutka, od prvog koraka koji sam napravio do inspiracije za prvu priču koju sam napisao. 


Kao dete često sam imao noćne more jer sam video slike ljudi kojih više nema. Zato nisam podelio fotografiju svoje majke. 

Ako imam braću i sestre koji naiđu na ovu objavu, ne želim da budu povređeni. Umjesto toga, hteo sam spomenuti što me je naučila kako bih odao počast sećanju na ženu koja se svađala sa svojim prijateljicama samo oko broja knjiga koje im je posudila. 

Da svi budemo prava porodica sa istim vrednostima. 

Nisam izgubio samo majku, već i svaki korak koji sam napravio do svoje 18. godine u Antakyi. Izgubio sam pola svog identiteta. 

Neka nama ostalima  budu duge, zdrave i mirne ceste.”


Primjedbe