Ševval Sam 🤩👏🏻Dakle, evo nekoliko zanimljivih činjenica o Ševval

 Ševval Sam 🤩👏🏻Dakle, evo nekoliko zanimljivih činjenica o Ševval 👏👇

✔Rođena: 11. novembra 1973. • 49 godina♏Horoskopski znak: Škorpion🚺

Parametri: Visina 165 cm • Težina: ~ 56 kg🚻 Bračno stanje: razvedena💥

✅Rođena u Istanbulu 🕌 ✅Ima stariju sestru Šehnaz, koja je 2 godine starija🙋🏻‍♀✅Roditelji su se razveli kada je glumica imala 6 godina🤯 

✅Majka Leman, bila je kreativna osoba, studirala je muziku i poznata je pevačica 🎼

✅Ševval je završila srednju školu i upisala građevinski licej, gde je studirala sve vezano za restauraciju👩🏻‍🎓✅ U adolescenciji sanjala da se približi sportu💪🏻

✅Studirala na Sveučilištu Marmara, gde je studirala umetnost grafike👌🏻✅U studentskim danima počela glumiti u reklamama 🎬

✅Debitirala u seriji "Super tata"👏🏻✅1993. godine udala se za nogometaša Metina Tekina, no 1999. godine par se razveo💍

✅ Glumica ima sina Taro Emir Tekin, koji je također krenuo stopama zvezdane mame i postao glumac (nama najpoznatiji u ulozi Selčuka u seriji "Neveran") 🌟

✅Nalazi vremena i za muzičku karijeru 🎼Ima neverovatan glas!🎤✅2006. godine izlazi debi album pod nazivom "Sugar"💽

✅ Godine 2013. album "Tango" učinio je  popularnom ne samo na polju kinematografije. Pesme koje izvodi kao da žive sasvim drugačijim životom i privlače slušatelje nečim novim!🎶 ✅ Glumica je pesketarijanac ( praksa uključivanja morskih plodova u inače vegetarijansku prehranu)🍽

✅Specijalno za svoj omiljeni nogometni tim snimila pesmu "Trabzonspor Champion"🎶🙌🏻✅Rodbina kaže da ima puno razumevanja i ljubavi ne samo prema ljudima, već i prema svim živim bićima oko sebe! Ona ima vrlo pozitivnu percepciju sveta!🥰

✅Jako gostoljubiva!🤗 ✅Na setu serije "Zabranjena jabuka" se sprijateljila sa Edom Edže💫✅Bori se za prava i slobodu žena!💪🏻✅Bavi se humanitarnim radom🙏🏻✅Veliki fan BMW-a! Glumica je čak restaurirala auto koji je kupila sa mamom pre 30 godina!🤩🚗 

✅Ima svoj karavan za putovanja! Svoj auto od milja zove “Princeza”🚐 Inače, jako je lepo ofarbala svoj kombi🎨✅U 2021.  je postala zaštitno lice brenda Lancome!🌺

✅Najmanje desetak puta  je postala vlasnica prestižnih nagrada!🏆✅Godine 2004.  postaje producentica filma "Poseta", nakon čega se odlučuje ozbiljnije i profesionalnije baviti ovim poslom👌🏻

✅ Uloga Ender u seriji "Zabranjena jabuka" postala joj je najdraža uloga🥰 ✅Protiv braka je. Ona veruje da za ljubav nisu potrebni nikakvi dokumentarni dokazi!❤‍🔥

✅U jednom od intervjua glumica je rekla da tajna njene mladosti leži u njenoj unutarnjoj energiji i entuzijazmu👌🏻

✅Citat glumice: “Nikada se ne dižem više nego što se borim, jer ovo je borbena izvedba. 

Optimist sam, a ne osoba koja živi od prigovaranja na svet oko sebe. Ja sam osoba koja je imala hrabrosti prihvatiti i prevladati svoje ozlede.

 Za svaku osobu život je pripremio svoj ispit. I ja sam provela dosta vremena tražeći odgovore i pritom stvorila mnogo zanimljivih priča. 

Povest života uvek mi je bila zanimljiva i inspirativna.

 Nakon svega što sam uspela proći, rekla sam: “Da vidimo ima li ovde lekcija koje možemo naučiti za sebe i idemo dalje.”💬



Primjedbe