Novi detalji voditeljke Birdžan Bali i izjava Hafsanur Sandžaktutan

💥💥Novi detalji voditeljke Birdžan Bali i izjava Hafsanur Sandžaktutan


📍Birdžan Bali: Glumica se pokušala ubiti presekavši vene i popivši tablete jer je bila odlučna u nameri da se ubije. 

Na mestu događaja intervenirali su pristigli lekari, no kako ne bi izgubila previše krvi, odvezena je u bolnicu. Srećom, rana nije bila duboka, ali sada su ostali tragovi na zglobu.

 Bolnica je prikrila njeno ime i pustila je, ali ja sam dobila informaciju i neću otkriti izvor. 

Nakon što sam objavila vest o incidentu bez navođenja imena, glumica je počela objavljivati ​​svoje stare fotografije.. A sinoć se proširila vest da je u bolnici jer se otrovala! Ime ove glumice je Hafsanur.

📍Hafsanur: Pozdrav svima, pre nekog vremena pojavila se vest u televizijskom programu koja je jako uznemirila mene i moju porodicu i dovela me u vrlo tešku situaciju.

 Moj me advokat zamolio da u ovoj fazi ne dajem detaljne izjave, jer ću pokrenuti tužbu nakon što dobijem potrebne izveštaje iz bolnice u kojoj sam se lečila. 

Sve što mogu reći je da sam 22-godišnja mlada žena koja jako voli svoju porodicu, posao i život i jako mi je žao što se moram suočiti sa ovom vešću.

 Verujem da će štampa i društvene mreže postupiti u dobroj veri po ovom pitanju i nadam se da se vest neće proširiti. Hvala svima koji su bili ljubazni!







Primjedbe