Mine Tugay dala izjavu o svom imidžu u novom fragmentu serije "Ženskaroš iz Vile":

Mine Tugay dala izjavu o svom imidžu u novom fragmentu serije "Ženskaroš iz Vile":
  

📍 Kako su svi rekli sve, odlučila sam progovoriti :) Dragi prijatelji, već 12 godina imam zdravstvenih problema vezanih za levo oko.

 Morala sam ići na nekoliko operacija nakon što je nepravovremeno postavljena plomba ostavila posledice ispod levog oka i povremeno se na tom području javlja edem. 

U ovom slučaju sam operirana zbog ciste koja se tamo stvorila i primam terapiju kortizonom. Nažalost, neke od mojih scena su se poklopile sa ovom napuhnutošću. 
Turske serije


Na scenu je primenjen filtar kako bi to odražavao što je moguće minimalnije. 

Ali kad govorimo o tome da je sve došlo do moje ovisnosti o plastičnim operacijama... Ne, nije tako. Ovo je iz zdravstvenih razloga. 

Nadam se da nitko neće proći kroz ovaj komplicirani proces kroz koji sam ja prošla. Već sam primila vaše dobre želje. 

Inače, jako je žalosno da se takvi lažni govori drže bez poznavanja povesti i istine događaja. U svakom slučaju, danas će biti bomba epizoda"!

Primjedbe