Mert Ramazan Demir u intervjuu za Magnet Quarterly:

❥ Mert Ramazan Demir u intervjuu za Magnet Quarterly:

1. Što vaš život čini vrednim slavlja?
📍Živim svaki trenutak koji osećam beskrajno kada sam u njemu, kao praznik. To može biti večer za sebe ili večera na mom omiljenom mestu.

2. Zanima nas koje vam prvo sećanje padne na pamet kad pomislite na slavlje. Možete li podeliti nezaboravan i poseban trenutak sa odmora za vas?
📍Imam puno uspomena na posao, imam puno uspomena sa prijateljima, ali kao što rekoh, nemam poseban način obiležavanja bilo kojeg događaja.

3. Glumite ulogu u seriji "Šahmaran" koja se temelji na mitološkim elementima. Što vas je privuklo ovom projektu?
📍Još jedna priča. Hteo sam to doživeti.

4. Možete li govoriti o liku kojeg ste glumili u seriji?
📍"Biti zmija" i "biti čovek". On je netko tko je istovremeno pun problema, izgubljen u svojoj egzistencijalnoj situaciji i ne može shvatiti što želi između ova dva sveta. U toj dilemi on je taj koji se zaljubio boreći se sa svojim ambicijama i riskirao sve za tu ljubav.

5. Kako ste se pripremali za svoju ulogu?
📍Malo čitanja. Umur mi je korektno objasnio što želi od mene. A atmosfera stvorena za seriju uvelike mi je olakšala posao.

6. Većina nas sanja da postanemo nešto kad odrastemo. Jeste li sanjali da postanete glumac? Kako su započele vaše glumačke avanture?
📍Iako sam mislio da imam puno snova i talenata, završio sam u povesti gde sam ih sve mogao ostvariti. Zato mi gluma toliko znači. Što se tiče moje glumačke avanture, mislim da je počela kada sam rekao sebi da ću postati glumac.

7. Koji je vaš veliki san u profesiji?
📍Igru mogu opisati kao neku vrstu "biti profesionalna osoba". Vidim ovo kao vrlo interdisciplinarni koncept. Zato sam uzbuđen zbog ideje da budem ispred kamere kako bih ispričao svoje priče.

8. Koje ste nove odluke doneli za sebe u novoj godini?
📍Nastaviti raditi ono što radim.



Primjedbe