Frka na setu Alperena i Melise, oglasio se Alperen na tw:

Frka na setu Alperena i Melise, oglasio se Alperen na tw:

Prije svega, zdravo svima; Pišem o produženoj napetosti na setu prošle nedjelje. 

Dok smo pokušavali da shvatimo da je Melisa uglavnom kasnila na set i da je ekipa čekala, pitao sam je zašto je tog dana kasnila zbog intenziteta našeg posla.

„Šta se dogodilo, zašto kasniš, Melisa?“ Nakon neozbiljnog odgovora i drskog stava, naljutio sam se i djelovao distancirano. 

Melisa, koja se osramotila pred ekipom, došla je do mene sa velikim bijesom nakon 20-ak minuta i počela je rasprava...

Kao rezultat ove rasprave, Melisa me je opsovala i napustila set. 

Pokušao sam da zaštitim svoja prava i trudim se. Ljudi su na poslu u vrijeme koje zahtijeva njihov posao i daju izjavu u slučaju bilo kakvog poremećaja. 

Nisam mogao da svarim činjenicu da je cijeli tim spreman i čeka Melisu, i neozbiljan stav Melise koja se smiješi kao da se ništa nije dogodilo. 

Možda neću morati da objašnjavam, ali sam htio dati odgovor na ove lažne vijesti koje nisu odražavale istinu. 

Ako sam zaokupio vašu agendu za tako nešto, želio bih da izrazim svoje izvinjenje i izrazim poštovanje.

Inače Alperen je otpratio Melisu, ona njega i dalje prati na ig. 😄🤷🏼‍♀️






Primjedbe