Demet Ozdemir o TV seriji "Moje je ime Farah" i radu sa Enginom Akyürekom:

💥Demet Ozdemir o TV seriji "Moje je ime Farah" i radu sa Enginom Akyürekom:

Pripremate se za novu seriju u kojoj ćete glavne uloge deliti sa Enginom Akyürekom. 

Što nam možete reći o ovom novom projektu? Snimat će se za jedan od nacionalnih kanala, zar ne?


📍 "Zapravo, nisam ni razmišljao o tome da ću biti na ekranu ove sezone. 

Dok sam ovu zimu maštala na odmoru, scenarij koji me ponovno oduševio naterao me da se nađem na setu. 

Jako sam uzbuđena... Potpuno drugačiji karakter, potpuno drugačije putovanje za mene. 

Situacija u kojoj se lik nalazi, način na koji se drži života, priča me se jako dojmila. 

Sigurna sam da će i igranje sa Enginom biti posebno iskustvo, sigurna sam u to. 

Jedva čekam trenutak kada ćemo rad predstaviti javnosti".




Primjedbe