Burak Deniz u intervjuu za Magnet Quarterly...

❥ Burak Deniz u intervjuu za Magnet Quarterly:

1. Što vaš život čini vrednim slavlja?
📍Ponekad ljudi zaborave da mogu biti srećni samo zato što mogu disati. 

Život je težak, razumem, vrlo malo stvari ima veze sa materijalnim ili opipljivim vrednostima. Teško je biti čovek, ponekad ostati čovek... Osećaj praznine, beznađa, teskobe ponekad nas može zaslepiti.Iz tog razloga mislim da sepraznici pretvaraju u događaj koji te približava ovom trenutku, onima koji su bili pored tebe u ovom trenutku i ovom trenutku kada sam sebe nagrađuješ.

Na neki način opravdava neku lepu, slatku stvar koja ti se dogodila. Dobre vesti koje sam čuo su da ih usrećuje ono što se događa mojim najdražima, projekt koji je dobro prošao, njihov rođendan, rezultati koji daju osećaj pobede i postignuća. Toliko je razloga za slavlje. Općenito volim praznike. Svako slavlje koje vas veseli, pa tako i samo puhanje svećica na torti. To nikada ne treba odgađati.

2. Zanima nas koje vam prvo sećanje padne na pamet kad pomislite na slavlje. Možete li podeliti nezaboravan i poseban trenutak sa odmora za vas?
📍Imao sam rođendan sa svojom porodicom. Sa onima koji više nisu živi. Bila je to duga noć. Ponekad se setim što sam tada osećao i osetim slatku tugu.

3. Glumite ulogu u seriji "Šahmaran" koja se temelji na mitološkim elementima. Što vas je privuklo ovom projektu?
📍Puno mi je stalo do projekata koje biram kako bih sebi bio izazov i bio drugačiji. Mogu reći da me na prvu privukla mistična, nadnaravna priča. Kad sam čuo imena platforme, glumaca i ekipe, nisam ni pomišljao da ne prihvatim ponudu. Naš rad i moji osećaji dokazuju da sam napravio pravi izbor.

4. Možete li govoriti o liku kojeg ste glumili u seriji?
📍 Maran - Mar, pola čovek, pola zmija. On preuzima ulogu "rođenog sa znakom" koji se spominje u proročanstvu. No, ta ga uloga opterećuje i, sa jedne strane, veruje da proročanstvo neće doneti rezultat o kojem je razmišljao, sa druge strane, suočit će se sa činjenicom da događaj zvan sudbina neće biti onakav kakav želi. Ovaj izbor ga, naravno, čini najmoćnijim marom u svemiru u kojem žive. No, dok ga ne zanima ni njegova snaga ni ono što se od njega očekuje i vrti se u svom svetu, svestan je osobina sebe koje nikada nije primetio, kao ni devojke imenovane u proročanstvu. Ostalo neka bude iznenađenje.

5. Koristite li trikove kako biste osigurali "savršene" izvedbe kada igrate različite likove? Što radite kako biste se pripremili za novu ulogu?

📍Sarkastičan sam. Verujem da emocije dolaze iznutra, a ne kroz niz trikova. Barem je kod mene tako... Shvatanje lika u stvarnim okvirima, definiranje njegovih granica. Asimilirati vreme i prostor i razumeti što govori, na što želi potrošiti vreme. Ukratko, mogu reći da internalizacija problema i zadataka lika u projektu pojašnjava smerove u kojima ću se kretati.

6. Što vas je najviše privuklo glumi? Tko vam je bio najveća inspiracija u karijeri?

📍Mislim, nećete verovati, ali oduvek sam to znao... Otkad pamtim za sebe iz vrtića, pronalazio sam se u predstavama, školskim predstavama i malim kazališnim predstavama. Mogu reći da je to uvek bila želja, moj motiv. 

Zatim je postao oblik izražavanja i interpretacije, u nekim trenucima osobni manifest. Ali u početku je bilo vrlo uzbudljivo oživeti druge likove, razumeti, podeliti to sa drugim glumcima i predstaviti gledatelju. Sve u svemu, prilično je ugodno igrati, pogotovo ako ste sa dobrim suigračima.

7. Što vas trenutno najviše veseli?
📍 Vrlo je ugodno raditi i osećati se korisno. Ovih sam dana bio malo sam. Naučim nešto novo, pa učim po ubrzanom programu. Mogu reći da me radoznalost i nada generalno vesele u ovo doba.

8. Koje ste nove odluke doneli za sebe u novoj godini?
📍Malo više ravnoteže, amin.





Primjedbe