Bensu Soral u intervjuu za Hakana i novine Hurriyet: ( 2. deo )

❥ Bensu Soral u intervjuu za Hakana i novine Hurriyet:
( 2. deo )

◊ Povest osvete. Imate li osećaj za osvetu?
📍 Ne, inače živim tako da precrtam, ne nosim sa sobom. Nikome se nisam svetila niti ću. Kažem: "Prepuštam to Bogu." U svakom slučaju, osoba koja mi je slomila srce bit će kasnije kažnjena, verujem u božansku pravdu. 

Ono što mi se najviše ne sviđa je negativnost. Uvek ostajem pozitivna, čak i u onim strašnim događajima kroz koje sam morala proći.

◊ Jeste li pozitivni?
📍Moja porodica često kaže: "Mora da si tužna, Bensu." Naravno da sam tužna, ali i kad plačem, pomislim: “Tako je najbolje”.

◊ I ova priča ima ambiciju, jeste li vi ambiciozni?
📍Zahtevna sam prema sebi. Imam cilj, želim ga ostvariti, ali mislim da ću uživati ​​kad idem ka tome, ne zameram sebi. Ja sam jedna od onih koji žele živeti u sadašnjosti. Nakon određene dobi ljudi prelaze u način rada Ne uznemiravaj, imajmo jasan cilj, idemo napred tim putem.

◊ Kako ste postali duet sa Akinom Akinozuom?
📍Imamo mnogo zajedničkih prijatelja, znala sam da je dobra osoba, videla sam to nakon što smo se upoznali. Jako je ljubazan, pun razumevanja i imam veliku sreću što radim sa njim.

◊ Usput, dok sam išao na intervju, pročitao sam vest da ste prodali NFT za 30 hiljada dolara...
📍Rad je prodan za 5000 dolara. Ali to zapravo nije novo, dogodilo se pre dve godine.

◊ Vi ste iz Inegola, tamo ste živeli do 18. godine. Čega se setite kad čujete Inegol?
📍 Ćufte…

◊ Volite li ih?
📍Obožavam ih. Jela sam samo mesne okruglice, do neke godine nikako meso. Jela sam toliko dugo da me je boleo stomak, neko vreme nisam uopće jela. Sada definitivno jedem mesne okruglice jednom sedmično na setu, obožavam to! Osim toga, Inegol je bio malo i toplo mesto, svi su se poznavali. Tamo smo malo šetali, više vremena provodili sa porodicom. Bilo je to vrlo nevino i vrlo čisto vreme.

◊ Kako je život na takvom mestu uticao na vaš trenutni život?
📍Predivno. Zapravo, s' vremena na vreme pomislim šta bi bilo da sam rođena i odrasla u Istanbulu, drago mi je što sam tamo rođena i odrasla. Jer svi se poznaju. Vidite i čujete kroz što svi prolaze. Međutim, vi ste u određenom okruženju u Istanbulu i žurite ne znate tko kroz što prolazi. Osim toga, život u Istanbulu je vrlo stresan i težak. Ali to nije bio slučaj sa Inegelom.

◊ Vaš otac je bio proizvođač nameštaja... U kakvoj ste porodici odrasli?
📍Da, poznat je i Inegolov nameštaj. Osećam se vrlo srećno u svojoj porodici. Moji se roditelji još uvek jako vole. Zovu jedno drugo "Ljubavi moja, draga" i hodaju sa rukom u ruci. Kao ja i moj brat i sestra. Uvek su nam pristupali kao da smo prijatelji. Moja majka je jako mlada, rođena je 68. godine, pa je uvek izgledala kao naša starija sestra.

◊ Vi ste tri brata i sestre. Imate sestru (Hande Soral Demirdži) i blizanca (Bedirhan Soral)…
📍Kad nas je bilo troje i kad smo bili deca svađali smo se, naravno! Čak je bilo tako nešto kad mi je brat stavio jastuk na glavu i seo na mene. Ali na kraju dana, uvek smo bili jako bliski. Nakon toga sam došla u Istanbul i živeli smo zajedno u kući u Galati šest godina. Bila su to najbolja vremena u mom životu. 

◊ Kako ste dospeli u Istanbul?
📍Upisala sam Fakultet grafičkog dizajna, Fakultet likovnih umetnosti, Sveučilište Marmara. Zapravo, kad sam bio u srednjoj školi, razmišljala sam o studiju psihologije. Saznala sam da mogu ići na Sveučilište likovnih umetnosti tri meseca pre ÖSS-a. U Inegolu nismo znali za mnoge stvari, nije bilo interneta ili nečeg sličnog. Saznavši za to, završila sam školu i otišla u Istanbul, kod sestre. Bila sam spremna i upisala sam sveučilište koje sam želela i fakultet koji sam želela.

◊ Otkud onda gluma kada ste bili na željenom fakultetu?
📍Moja sestra je glumila. Kako su oko nje uvek bili producenti, redatelji i glumci, svi njeni bliski prijatelji bili su iz tog kruga. Budući da smo svi bili zajedno sa mojom sestrom, dobila sam puno komentara, "Bensu, dođi i ti, postani glumica, obrazuj se, ići ćeš na jako dobra mesta." Ali nikad nisam razmišljala o tome da postanem glumica jer sam izbliza svedočila intenzitetu rada svoje sestre.

◊ Kako ste se nakon toga predomislili?
📍Prošle su četiri godine, došao je posao, menadžer moje sestre je rekao, "Gledaj, Bensu, postoji serija koja se zove Road Crossing." Probajte, možda vam se svidi. Također ćete raditi jedan ili dva dana u sedmici i to je vrlo dobar karakter.” U to vreme trebalo je i zaraditi, pristala sam... Tada sam voliela glumiti, a posao je dolazio sam od sebe.

◊ U kojem trenutku ste rekli: "Dobro, sad ću živeti od ovog posla"?
📍Na tom setu. Snimali smo scene, onda je izašla serija. Videla sam se na ekranu i bila sam jako srećna na setu. Rekla sam "Želim ovo nastaviti raditi, ako budem imala sreće, nastavit ću" i moja ljubav i dalje eksponencijalno raste.

◊ Vaša sestra je također glumica. Javlja li se zavist s' vremena na vreme?
📍Ovo se nikad ne događa. Nas troje, bojimo se da netko od nas ne bude nesrećan. Sve dok je drugi srećan i uspešan... mi smo srećni. Zato me raduje uspeh moje sestre, moj uspeh je veseli još više nego njen uspeh.

◊ Što je za vas ekvivalent glumi na mestu gde se sada nalazite?
📍Ljubav… Tako sam srećna na setu. U nekom sam trenutku napravila četverogodišnju pauzu od snimanja serija i napustila set. Što vas duže nema, to više zaboravljate koliko volite ovo zanimanje. Nakon ponovnog ulaska na set, kad sam se setila te stare Bensu, shvatila sam koliko volim ovo zanimanje i želim živeti na setu. Zato je gluma deo mog života, za mene potreba. Nadam se da će se to nastaviti u mom životu.

◊ Je li škola gotova?
📍Na zadnjoj sam godini. Želim završiti.

◊ Koliko tetovaža imate?
📍Pet.

◊ Imaju li sve smisla?
📍Incijali moje porodice na levom zapešću. Moja mama, moja sestra. A na vrhu stoji: "Porodica je sve." Tetovaža sunca na mom struku naziva se hinduističkim bogom plodnosti.

◊ Ako nacrtate sliku sreće, što će tamo biti?
📍Sa svojom porodicom, mojom mačkom, mojim psima... Imam dve mačke i dva psa kod kuće. U kući mojih roditelja živi pet mačaka. Jedan od naših pasa je sa Hakanovom majkom. I moja sestra ima mačku i psa, toliko nas je.

◊ Što je bilo najneugodnije u čemu ste bili uhvaćeni?
📍Brzi zalogaj u traileru...

◊ Da ste predmet u sobi svog supruga, što biste bili?
📍Bela majca. Ja bih bila ona, jer on je ne skida.

◊ Sa Hakanom Bašom ste zajedno sedam godina, a u braku ste četiri godine... Da li ljubav još traje?
📍Hakan je sada kao član moje porodice. Osećam Hakana toliko blizu sebe i on je kao deo mene da ni ne shvatam da je prošlo sedam-osam godina. Kao da je oduvek bio u mom životu. Biti bez njega čini mi se čudnim. Budući da je on tako posebna osoba, moja ljubav i privrženost prema njemu još više rastu.

◊ Recite mi još nešto...
📍Mislim da je on vrlo posebna osoba, vrlo suosećajan, dobronameran, dobrodušan...on je netko tko nikada ne udovoljava sebi i daje se svim srcem.

 Ponekad kažem: "Ne moraš biti tako fin prema ljudima", ali takva je njegova priroda. S' njim me povezuje i činjenica da je tako dobar. Nikad nisam poznavao nikoga poput njega.

◊ Prošle godine bilo je vesti poput "prekidaju, prekidaju, prekidaju". Što se stvarno dogodilo?
📍U svakoj porodici ima problema, sve je iza nas, hvala Bogu.

◊ Poznati ste… Kakav je osećaj kada o vama postoji toliko mišljenja?
📍Otupela sam. U jednom trenutku toliko izgubim nadu da se činilo da nitko ne može suosećati sa mnom.

 Nitko nije ni pitao je li vest istinita. U to vreme sam nešto pročitala i rekao: “To definitivno nije istina”. Bila sam paranoična zbog toga. Sada mi je sveedno, drugačije gledam na svoj život. Bio mi je to najdraži deo mojih 30-ih, te stvari me više ne muče.


Primjedbe