Bensu Soral u intervjuu za Hakana i novine Hurriyet: ( 1. deo )

❥ Bensu Soral u intervjuu za Hakana i novine Hurriyet:
( 1. deo )

Svoju trenutnu situaciju sažima rečima: "Osećam se kao da sam u puno zdravijem mentalnom stanju u svakom pogledu." Na ekranu i velikom platnu je već 10 godina. 

Mnogo je prideva koji se mogu staviti ispred njena imena: talentirana, lepa i uspešna. Osim glumom bavi se i crtanjem. Čak je zakoračila u svet NFT-ova. Također je prodala svoj prvi NFT projekt. Sastali smo se sa Bensu Soral. Razgovarali smo o njenoj priči od İnegola do Istanbula, njenom braku sa Hakanom Basom, razlozima zašto nije znala lagati, novom poslu i plastičnim glasinama: “Plastična operacija mi nije u planu ako mi ne treba.” Bensu ima lepotu koju možemo nazvati "poput vode". 

Ljudi žele proučavati njene crte lica i dugo je gledati u oči. Vrlo pozitivna, kaže da najviše mrzi ono negativno. Vrlo je zaboravna pa joj je lako nešto nesvesno slagati. Upoznali smo se, pitam, a ona govori istinu.

◊ Prešli ste 20-te. Kažu da sa 30 godina počinju velike promene u životu. Je li stvarno istina?
📍 Definitivno najbolje vreme za mene. 30 godina mi je postalo vrlo udobno, nemam brzinu za vožnju unazad ...

◊ Što se promenilo?
📍Osećam olakšanje. Postala sam manje zabrinuta za mišljenje ljudi o meni, osobito ono negativno. Osećam se kao da sam psihički u puno zdravijem stanju, u svakom smislu te reči. Samouverena sam, ne mislim da sam učinila nešto loše. Sigurna sam u sebe i stoga ne percipiram negativne komentare koje čujem. Ovo je vrlo ugodan osećaj.

◊ Nasilni komentari o poznatim osobama na društvenim mrežama. Zar i vama to ne smeta?
📍Nekad je jako bolelo. S' tim sam se prvi put susrela na društvenim mrežama, jer do sada nisam bila izložena takvoj kritici ni od koga.

 Bila sam toliko zbunjena da sam sve što sam pročitala shvatila ozbiljno. Ovo o čemu pričam dogodilo se pre 8-9 godina. Ono što je u tom periodu rečeno ostaje u glavi, ali nikad ne boli.

◊ Toliko si zaboravna da možeš lagati. Je li ova glasina istinita?
📍Istina je, više puta sam bila uhvaćena u laži, čak i u sitnoj, jer zaboravim o čemu pričam. Ne mogu uticati na to. Zato sam se osećala tako bespomoćno.

 Tada sam shvatila da je laganje kukavičluk: "Takva sam ja i to sam učinila." Trudim se ne grešiti, ali ako grešim, stojim iza toga. Drago mi je da sam došla do ove točke. Definitivno više ne lažem. Iz tog sam razloga shvatila da sam sebi stvorila prekrasno okruženje.

◊ Ljudi baš i ne vole biti iskreni...
📍 Da, ali takve ljude ne puštam u svoj život.

◊ Što je najgore kod vas?
📍Ne mogu odgovoriti na ovo.

◊ Previše stvari? Međutim, kada gledate izvana, uopće se ne čini tako...
📍Jako sam tvrdoglava. Ako se sa nekim svađam oko nečega i mislim da sam u pravu, propadnem. Nemam rikverc! Nakon određenog trenutka, iako razumem da je druga osoba u pravu, i dalje nastavljam govoriti da sam ja u pravu! Ne mogu reći: "Oprosti, bio si u pravu" (smeh). Također sam vrlo jasna u pogledu svojih bilateralnih odnosa. 

Kad me netko natera da se osećam loše, odmah ga izbrišem, mogu izbaciti celu priču. Zato me se ljudi koji su meni jako bliski jako plaše zbog toga i istovremeno ne vole to kod mene.

◊ Koje probleme imate u životu?
📍Zapravo, puno razmišljam o tome “kamo idemo”. Razdoblje u kojem se trenutno nalazimo me jako plaši, osećam da je sve teže i teže. Isto je i sa ekonomijom, to je društveno ludilo, lažni životi... 

U zadnje vreme sam potpuno prestala ići na društvene mreže, samo delim svoj rad. Ne želim ni videti ništa drugo.

◊ Zašto?
📍Ne znam, možda je privremeno, ali ne želim videti nečiji život. Ne želim da itko vidi i moj život. Jer sve mi se čini kao laž. Znam to iz svog okruženja.

 I ja sam to radila s' vremena na vreme, deliš sve kao da je jako lepo, ali okruženje u koje se vraćaš kad odložiš telefon je drugačije. To me počelo jako zamarati, pa više ne proveravam društvene mreže osim zbog posla.

◊ Tu je i percepcija lepote koju nameću društvene mreže...
📍Ima i puno laži. Svi pokušavaju izgledati lepo i pametno, mene to plaši.

◊ Pa da vas pitam jeste li stvarno lepi, jeste li operirani?
📍Napravili smo konceptualno snimanje sa mojim prijateljem Serhatom Šenom. Nanesena je šminka koju inače ne koristim na ulici, nanesen je ruž na usne, zalepljene su trepavice, napravljene su sene. Podelili smo ih, uz svetlo je izgledalo još neobičnije. 

Tada se govorilo: "Imala je plastičnu operaciju" ili tako nešto. Kad sam pogledala video, stvarno sam imala osećaj kao da sam imala plastičnu operaciju, tako da sam to bila potpuno druga ja. 

Ali nisam imala potrebu da dajem izjavu o tome, jer ja sam ista, tko me poznaje, zna to. Malo je verovatno da ću napraviti plastičnu operaciju usred stalnog snimanja, imamo kontinuitet u scenama. To nije nešto što mi je na dnevnom redu kad mi ne treba.

◊ Vaša nova serija je tu. Možete li opisati svoj karakter?
📍Glumim Džaren u Zamci. Devojka koja je odrasla bez ljubavi. Ona je ta koja živi u laži, stalno se pokušava dokazati u bogatoj porodici i okruženju i smatra da za to mora ispunjavati dužnosti koje joj je otac dodelio. Također je vrlo hrabra i iskrena. Ali iznad svega, suosećajna.






Primjedbe