Bensu Soral i Akin Akinozu u intervjuu za časopis BeStyle ( 1. Deo )

💥Bensu Soral i Akin Akinozu u intervjuu za časopis BeStyle:
Deugi deo

(1. deo)
Oba naša gosta sa naslovnice ovog meseca vrlo su uspešni glumci, pogotovo u poslednje vreme. Razgovarali smo sa Bensu Soral i Akınom Akinozuom od njihovog najnovijeg projekta "Zamka", do njihovih prvih glumačkih avantura. Detaljno smo se raspitali o svemu, od toga kako je počela njihova priča, o čemu su uvek razmišljali, kako su prošli od prvog projekta do danas, kakva je atmosfera na setu i koliko je publika zavolela ovaj dvojac. Dapače, svetlo je različito za oboje i puno jača energija izbija iz njihovih zajedničkih scena.

Imate brata blizanca i stariju sestru, Bensu. Avantura početka glumačkog puta, koliko znamo, bila je pod vodstvom vaše sestre Hande. Je li se doista tako dogodilo ili vam je gluma uvek bila jedan od ciljeva?

📍Bensu: Umetnost me zanima od detinjstva, ali da budem iskrena, nikada nisam razmišljala o glumi. Budući da je moja sestra radila u ovom sektoru, moju okolinu su uvek činili ljudi iz ovog sektora. Uz njihovu podršku odlučila sam se jednog dana okušati kao glumica i svoje prvo obrazovanje dobila sam u Istanbulskom javnom kazalištu. Nakon toga nastavila sam raditi sa mnogo različitih glumačkih trenera i konačno sam se odlučila okušati u jednom projektu. U ovu sam se profesiju zaljubila još u svom prvom serijskom projektu.

Sada sudelujete u velikom projektu. Vi ste sa svojim partnerom Akinom Akinozuom. Voleli bismo čuti od oboje o tome kako su vam se putevi ukrstili sa "Zamkom".

📍Bensu: Pročitali smo puno različitih priča pre pokretanja novog projekta. Ali povest "Zamke" bila je drugačija od svih njih. Sećam se da sam je pročitala u jednom dahu. Džerenina borba sa životom, njen položaj, njen intelekt i njen put su i mene dirnuli i odlučila sam biti deo ove priče.

📍Akin: Dok sam studirao u Americi, tamo smo se okupljali sa mojim prijateljima Turcima i gledali seriju "Ezel" svake sedmice. Kada sam prvi put pročitao o projektu, shvatio sam da sam naleteo na scenarij koji bi me mogao naterati da osetim uzbuđenje koje sam osećao kao gledatelj tokom tih godina i nisam želeo propustiti ovu priliku. Razjašnjavanje imena Bensu i ostalih mojih suigrača doprinelo mi je uzbuđenju.

Sastav je neverovatan. Osim toga, reč je o turskoj televizijskoj seriji u koprodukciji Fabrike Yapım i Adžun Medya. Kako ide snimanje?

📍Bensu: Imamo pretrpan raspored. Da budem iskrena, ne znam kako je vreme prošlo ni kako smo završili u decembru. Usklađenost našeg tima, naša vera u naš rad i naša strast olakšavaju situaciju i čine snimanje ugodnim.

📍Akin: Mogu reći da si mogu priuštiti luksuz rada sa timom koji veruje u svoj rad, ceni tvoj rad i čini sve što je moguće za tebe.

Što očekuje publiku u bliskoj budućnosti, možemo li dobiti neke naznake?

📍Bensu: Ponosni smo što smo nagrađeni za svoj rad. Naša priča nastavit će iznenađivati ​​našu publiku i biti vrlo neočekivana... Ono što mi se najviše sviđa kod ovog rada je njegova dinamika.

📍Akin: Zbog neočekivanosti našeg scenarija, ne mogu dati nikakve naznake 🙂


Primjedbe