Barıš Arduč progovorio o očinstvu: Neću dopustiti da se moja kćer snima u reklamama!

Barıš Arduč progovorio o očinstvu: Neću dopustiti da se moja kćer snima u reklamama!

U septembru prošle godine Gupse Ozay i Bariš Arduč dobili su kćerkicu. Arduč, koji je jučer viđen u Leventu, govorio je o uzbuđenju očinstva i odgovarao na pitanja o svom detetu.

📍"Na setu sam 6 dana u sedmici. Moj um ostaje kod kuće uz kćerku. Ali moramo raditi. Ima lepu majku kod kuće. Jako se dobro brine za nju. Kada sam kući, uvek menjam pelene! Radim to sa zadovoljstvom. Biti otac znači imati malo više zabave na poslu. Zapravo, sve modrice dobivaju majke. Trudna 9 meseci, tada puna briga o njoj. Majke ovaj proces doživljavaju intenzivnije. Ali imati dete toliko je zanimljiv osećaj da nisam video da se roditelji žale na tu napetost. To je najčudniji osećaj na svetu. Naša kći jako brzo raste. Kažem supruzi: "Nazovi me čim bude napravila prvi korak, skočit ću sa seta i doći." Ne želim propustiti ovaj trenutak. Pre je ličila na svoju majku, ali počela je ličiti na mene. Mislim da će ona biti dobar hibrid za nas oboje."

Verujete li u urokljivo oko?
📍“Verujemo onoliko koliko je potrebno. Obraćamo pažnju na tu problematiku, ali ne u tolikoj meri da se skrivamo i ludujemo".

O drugom detetu:
📍 “Drugo dete će imati sreće. Ljudi sa entuzijazmom žele imati još petero dece. Ali mi smo radni ljudi. Koja je svrha imati više dece ako im ne možete posvetiti pažnju koju zaslužuju? Ako možemo pridoneti 100% materijalno i duhovno, moramo imati dete. Jasno, ovo nije dečja igra. Kad čovek postane otac, on to razume.”

O oglašavanju:
📍“Kada je moje dete u pitanju, pitanja poput oglašavanja, honorara, plaća nisu moja omiljena tema. Ne mislim ga uključiti u druge projekte osim projekata društvene odgovornosti. Radovi na temu društvene odgovornosti također će mom detetu biti dobra uspomena.”

O imenu:
📍“Za imena Jan i Asya odlučili smo zajedno Gupse i ja. Jako mi je stalo do očuvanja naše kulture. Nazvali smo je "Jan" kako bismo sačuvali čerkesko poreklo Gupse. Sviđalo mi se i ime Asja. Sad kažem "Jan". Ime ima lep ton i mislim da pristaje i našoj kćeri.”



Primjedbe