Je li ti bilo teško na snimanju serije “Upoznali smo se u Istanbulu”? Na kraju, Hajrunissa je lik jako daleko od tebe...

✅💬🗣: Je li ti bilo teško na snimanju serije “Upoznali smo se u Istanbulu”? Na kraju, Hajrunissa je lik jako daleko od tebe...🤔

🙋‍♀: “Bilo je teško. No, ovaj je projekt bio svojevrsna sreća za sve koji su u njemu sudelovali. 
Podsetio me zašto toliko volim glumiti. Ne mogu opisati koliko sam bila srećna i ponosna što sam bila deo ovog projekta.

 A osim toga, stvarno sam volela svoju junakinju. Ali to je bio težak i dugotrajan proces. Bio mi je vrlo poseban.

 Štoviše, morala sam odigrati sasvim drugačiju ulogu, koja je potpuno drugačija od mojih prethodnih uloga. Bilo mi je jako uzbudljivo. 

Prvi put su me hteli videti u ovoj ulozi. Kako god gledali, ovaj projekt me puno naučio. Promenio je tok moje karijere i usmerio me u smeru u kojem sam želela.

 U tom smislu, projekt je bio moj uspeh.”
💬Bige Onal



Primjedbe