Hazar Ergüčlü u intervjuu za magazin ALEM (2.deo):

❥ Hazar Ergüčlü u intervjuu za magazin ALEM (2.deo):

Što radiš kad se ne osećaš srećno?
📍 "Nažalost, još nisam našla ništa dobro".

Kakva si žena u vezi?
📍 "Vrlo sam ugodna u vezama. Mislim da druga strana treba imati slobodan i odvojen život od mene, čak i naše odvojene kuće. 

Stvarno volim svoje područje. Veze neće biti središte mog života. Stalo mi je da budem neovisna i slobodna".

Planiraš li dete u trokutu - posao, dom i veza?
📍 "Ne razmišljam još o tome. 

Uopće nisam tako raspoložena. Želim raditi što god želim. Jer imam vrlo ograničeno vreme u svetu i iskoristit ću ga kako treba. 

Također se jako bojim pogrešiti. Odgojiti dostojnu osobu velika je odgovornost. Naravno, znam da ću grešiti kad budem imala decu.

 Čak i da steknem svo iskustvo ovoga sveta, čak i da pročitam sve knjige. 


Ali zapravo ne planiram imati decu dok im ne budem mogla posvetiti punu pažnju, makar i nakratko. 

Jer želim odgojiti osobu koja je srećna, u miru sa sobom i sa životom. Put do toga je da sam srećna žena koja je u miru sa sobom i sa ovim životom".

Kakav je tvoj odnos sa roditeljima?
📍 "Imamo jako dobar odnos. 

Imam veliku sreću što sam odrastla u srećnoj porodici i uz roditelje koji su mi bili kao prijatelji. 

I majka i otac su mi novinari, živeli smo užurbano kao i političari.

 Recimo, ja sam sa Kipra. 

Tadašnji predsednik Mehmet Ali Talat je išao na operaciju premosnice i nismo spavali celu noć. 

Imam bezbroj takvih sećanja, jer moj otac je dugo bio glavni urednik kiparskih novina, a majka je radila u BRTK.

 Naš se život sastojao od vesti, politike i političara.

 Moja porodica živi u Nikoziji. Detinjstvo sam provela u poljima banana na Kipru.

 Moji baka i deda radili su u to vreme na ugljenu, često sam išla kod njih. 

Na Kipru praktički nema klasne razlike, nema vidljive razlike u razinama prihoda.

 Svi jedu na istim mestima, voze iste automobile, žive u istim kućama. Zimi smo išli na fakultet, a leti smo sa bakom i dedom sekli drva i onda ložili drva u pećima. 

Zbog toga sam detinjstvo provela u planinama, na padinama, u prirodi".

Kako upravljaš svojom reputacijom? Slava, pažnja usmerena na tebe i iznenadna rastrešenost vrlo su teške situacije.

📍 "Morate pronaći nešto drugo, drugu granu za koju ćete se uhvatiti
 Jer interes je nestalan i nije uvek dobronameran. Moramo se poboljšati kako ne bismo dopustili da nas to iscrpi.

 Nije pogrešno reći da ćete bankrotirati ako slavu učinite središtem svog života. 

Mislim, ljudi ne bi trebali biti takvi, jer pokušavati sve u svom životu održati na istoj razini, uvek pokušavati učiniti nešto dobro je ludo i nemoguće. Nije realno".

Da nemaš ovaj posao, što bis želela biti?

📍 "Na svu sreću moji putevi su se ukrstili sa ovom profesijom, srećna sam zbog toga. 

Ne znam tko bih bila da danas nema kazarske glumice, ali čini mi se da mogu sve. 

Ne govorim ove reči zato što se smatram jako talentiranom, samo ponekad nađem snage nositi se sa svime. 

Nema načina da se bilo gde sakrijem, mogu živeti u svim lošim uslovima.

 Naravno, ne preferiram to i trudim se da uslovi budu bolji.

 Ali mislim da će žene razumeti što mislim. Izloženi smo takvim stvarima da od detinjstva ne postoji ništa sa čime se ne bismo mogli nositi".

Kakav je tvoj dan?

📍 "Nisam baš društvena osoba, želim biti kod kućwe.

 Sviđa mi se. 

Kuham, čitam, provodim vreme sama. Ako je moja porodica u blizini, provodim vreme sa njima".

Za kraj, kako ideš u kupovini? Kupuješ li puno?

📍 "Većina kupovina su cipele i torbe. Jako te volim. 

Trudim se ne trošiti puno novca na jednostavnu odeću poput majica, osim na teške stvari koje mogu nositi godinama".




Primjedbe