Demet Ozdemir u intervjuu za VOGUE magazin (1.deo) :

❥  Demet Ozdemir u intervjuu za VOGUE magazin (1.deo) :

📍"Osećam se kao da skačem jer ne mogu ubrzati vreme, ali ne mogu stati, ne mogu usporiti."- kaže ona na početku našeg razgovora. Naravno, teško je odoleti vremenu, koje ima snagu večnosti, ali ono ima veliku ulogu u uspehu Demet, kao i u ovom velikom snimanju koje smo napravili u žurbi.

📍“Živela sam u jako malom mestu gde sam sa prozora gledala ulicu, osećala sam da mi to nikada neće biti dovoljno. Kad sada pogledam unatrag, shvaćam da sam čak i u to vreme želela videti više. Verovatno je tamo sve počelo, jer moji uspesi i iskustvo nisu mi bili dovoljni. Moram verovati da imam još puno toga za naučiti, to me nateralo da želim još.”

- Demet počinje objašnjavati kada je pitam o osnovi njene strasti i uspehu na koji se ta strast proteže. Glumica koja je svoju karijeru, koju jako voli, započela kao plesačica, nakon što je shvatila koliko je teško biti plesačica u Turskoj, osetila je da treba izabrati drugo zanimanje. Budući da je već uživala u nastupima na pozornici, odlučila se okušati i u glumi. Iskustvo za koje veruje da će je puno toga naučiti.

📍“Počela sam se razvijati u tom smeru, jer ne mogu ništa, a da ne znam. Kad me netko pita o liku kojeg glumim, osećam se nedovoljno ako ne mogu dati iscrpan odgovor."Tako je počela priča o Demet, koja je dovela do glavnih uloga u projektima koji danas ostavljaju veliki dojam. Za glumu, u koju se, smatra, nije mogla u potpunosti uživeti u svojim prvim radovima, studirajući struku:

📍“Uvek sam htela biti sigurna da sam dobra, pokušavala sam sebi dokazati da sam “dovoljna”. A kad se vidim sa pričama i likovima poput onih koje sam doživela, uživam u igri jer ciljam na pravu stvar bez brige hoće li biti prikladni."

📍 “Nije važno radi li se o romantičnoj komediji, drami ili akcijskom filmu. Ako me neka emocija nekamo odnese, ako je mogu osetiti dok čitam scenarij i ako je zapravo mogu uhvatiti svojim očima, to je najvažniji faktor u mom prihvatanju uloga.”

Demet oseća istu odgovornost za svaki posao, prolazi kroz iste avanture i ulaže iste napore, ali među projektima u kojima je sudelovala posebno mesto zauzima serija "Tvoj dom je tvoja sudbina":

📍“Bilo mi je jako važno da znam da lik koji sam glumila zaista postoji i živi u ovom životu, bila je to velika odgovornost. Ritam rada, scene koje smo snimali… 
Pojmove poverenja emocijama, odgovornosti, žurbe lako je izgovoriti. Iza Demetine sposobnosti da udobno koristi sve te reči, međutim, stoji naporan tempo, nije napravila pauzu 11 godina. Iako Demet priznaje da je propustila neke posebne trenutke u svom životu, kaže:

📍“Ovo je prvi put da sam slobodna u nekoliko meseci. Ali uspevam jer je moj cilj čvrst.”

Formula pronalaženja mira na snimanju ima veliki uticaj na ovu ispovest:

📍"Svaki dan provodimo puno vremena na setu, gde ljudi rade i okupljamo se sa mnogo ljudi koji su neovisni jedni o drugima i imaju različite poglede. Dok se mogućnost povezivanja sa svima i rad čini ugodnim može zajamčiti poštovanjem na svim radnim mestima, smatram da bi nas trebala povezivati ​​ljubav. Ovo je deo koji me ne napušta... jer osećam da mogu! Neću stvoriti dobro, pozitivno putovanje puno nade osim ako to ne učinim sa ljubavlju i izgradim srčanu vezu.”

Kad se ona umori, dolazi do izražaja njena žurba, što i priznaje na početku intervjua:

📍“Na primer, fokusiram se na to kada će dramski setovi završiti, jer znam barem u koliko sati će završiti. Ponekad se sve predugo oduži, kad se preumorim, sanjam o pauzi i opet žurim, uvek sam u žurbi - kaže kroz smeh.

Po mom mišljenju, uspjeh serije "Između sveta i mene", koja je nedavno upoznala javnost, odraz je Demetinih dugogodišnjih napora, snova i rizika.

📍 “Dobijam jako dobre kritike, ponosna sam. Radili smo jako marljivo i pedantno. Bio je to kompletan timski rad. Timom dominiraju žene. Puno sam naučila. Divim se viziji naše producentice Asene Bulbuloglu, naš scenarij pripada Pinar Bulut: Počeli smo sa snom da radimo sa Zerrin Tekindor. Bilo je sjajno raditi sa Zerrin. Naša redateljica Hülya Gezer izgradila je prekrasan svet, kao i naš snimatelj Ugur Kul. Glumci su me puno toga naučili, puno sam otkrila za sebe. Mislim da se to prenelo na publiku i učinilo da se osećam dobro.”



Primjedbe