❥ Poznata psihologinja i autorica knjiga Gülseren Budayidžioglu odgovorila je na kritike.

❥ Poznata psihologinja i autorica knjiga Gülseren Budayidžioglu odgovorila je na kritike u svom pravcu, gde su mnogi napisali “Ona u svojim knjigama otkriva tajne svojih pacijenata”:

🌟 “Nikada nisam otkrivala ničije tajne. Maksimalno sam pazila da nitko nikada ne pročita ili vidi fascikle sa medicinskom dokumentacijom mojih klijenata. Pisala sam priče temeljene na stvarnim događajima kako nitko u njima ne bi prepoznao moje pacijente. Važna je sama bit povesti, što će ona naučiti i što želi pokazati. Nije važno tko ih je proživeo, ali sve su priče temeljene na stvarnim događajima. Do sada se nitko od mojih pacijenata nije osramotio, toliko mi veruju da su se neki čak i ljutili što nisam nešto napisala".



Primjedbe