▪Nilperi ispričala o svom najdražem snu..

Da budem iskrena: Nilperi Šahinkaya
 ▪Nilperi ispričala o svom najdražem snu👇🏻👇🏻👇🏻

🙋‍♀: „Moja majka Meltem Vural napisala je autobiografski roman pod nazivom "Iran iza ove planine" koji je doživeo veliki uspeh. 

Volela bih da ovaj roman postane film, a ja bih glumila svoju majku. 

Zanimljiva je priča i ljudi se šokiraju kada čuju da se to dogodilo mojoj majci. 

Kada je moja majka bila mlada, prvi put se udala za iranskog doktora kojeg je upoznala na sveučilištu i otišla sa njim u Iran. 

U to vreme se u Iranu odvijala Islamska revolucija i odmah su regrutirali njenog muža! Moja je majka ostala sama u porodičnoj kući svoga supruga.

 Kada se odlučila vratiti, saznala je da joj je muž poništio tursku putovnicu! 

Nije mogla otići bez njegova dopuštenja! Ona govori o godinama koje su prošle dok se ona pokušavala vratiti..."




Primjedbe