Hayal Köseoglu dala je izjavu o svojoj težini i kritikama na njen račun:

Hayal Köseoglu dala je izjavu o svojoj težini i kritikama na njen račun:

📍"Gledajte, ne ide to tako. Provela sam celi život boreći se sa ovim. Uveravam vas da nema mnogo glumica veličine 38 koje su bile uspešne u mainstreamu. Celi moj život je borba.

 Ali žalim li zbog toga na kraju dana? Ne. Imala sam broj 40 kada se "Neobičan doktor" počeo emitirati. 

Ako me mlada devojka vidi na ekranu i kaže: “Vau, mogu biti privlačna i poželjna u veličini 40”, “Ne moram biti gladna da bih uspela u ovoj profesiji”, to je za mene najvažnije postignuće. Ili, naravno, znam da nisam izgledala 90-60-90 kad sam hodala okolo u onom belom odelu u prvoj sceni "Zatvorenika". 

Ali uvek sam davala prednost energiji svog lika i priči koju sam dobila najbolje što sam mogla. Iza toga je uvek stajala naša publika. Ovo govorim kao netko tko je u industriji 14 godina i to ne govorim zato što sam radila sa istim kanalom i produkcijom 4 godine, već zato što je to apsolutno stvarno.

 U ove 4 godine sam se udebljala, smršavila, opet udebljala, opet smršavila.... i  nije stigla niti jedna opomena od producentske kuće u kojoj sam radila. Ovo je vrlo posebna situacija i stoga bih i to želela naglasiti. Ni tvrtka u kojoj radim, ni kanal, ni moji direktori... Nikada nisu imali potrebu komentirati moje telo i izgled. 

Uvek su bili zainteresirani za moju igru. Producenti, redatelji i kanali imaju puno posla po tom pitanju. Budući da su ljudi koji se smatraju autoritetima oslobođeni ovih predodžbi, a glumci smatraju da su izabrani zbog svojih talenata, a ne zbog lepote, gluma u našoj industriji morat će se razvijati kao rezultat kvalitetne konkurencije.”



Primjedbe