Glumica, koja uz Alpa Navruza igra u seriji "Slomljeno srce", izjavila je da je i ona u stvarnom životu bila zlostavljana, poput likova u seriji:

Irem Helvadžioglu sudelovala u finalu Međunarodnog natecanja dizajnera koje se održalo sinoć. Glumica, koja uz Alpa Navruza igra u seriji "Slomljeno srce", izjavila je da je i ona u stvarnom životu bila zlostavljana, poput likova u seriji:

📍“U životu sam doživela i fizičko zlostavljanje. Videla sam i psihičko zlostavljanje i kasnije sam to shvatila. Više ne ustupam svoje mesto u svom životu onima koji vrše ovakvu vrstu nasilja nad mnom.”

O ljubavi:
📍“Moja veze ide jako dobro. Izvan seta smo uvek zajedno. Pokušavamo dobro iskoristiti vreme."

Za pitanje o braku:
📍 "Ja kažem" sudbina ".

O partnerstvu sa Alpom Navruzom:
📍 “Alp je u poslednje vreme govorio jako lepe stvari o meni, a ja ću reći isto o njemu. On je vrlo draga osoba sa vrlo lepim srcem i imamo dobar tim i vrlo dobar scenarij.”




Primjedbe