Uraz Kaygilaroglu odgovorio na kritike svoje fotografije!


Uraz Kaygilaroglu odgovorio na kritike svoje fotografije:

"Svima zdravo, dragi moji. Prvo sam nosio kupaće kostime, pa škotsku suknju, a sada sam imao lak na noktima. Što sam pokušavao učiniti, dati loš primer ljudima? Sa 10 godina sam farbao kosu sodom, sa 13-15 sam bušio uho sa 16-17 sam se tetovirao zbog čega sam kasnije zažalio. Takva sam ja osoba. Da vidimo, braćo i sestre, nikad nisam nikome ostao dužan, nisam imao ni strica ni zeta. Nisam ukrao, ne preskačem porez. Nisam se nikada svađao niti grdii nekoga, nisam diskriminirao ljude po mišljenju ili izgledu. Nastojanje da razumem i poštujem svakoga postalo mi je prioritet. Tako jednostavno, samo sam radio svoj posao, trudio se činiti dobro, trudio se i trudit ću se još više. Prvo, predstavljam svoj rad, a ne svoj stil. Naravno, sve su to relativne stvari, ovo je lično, hteli mi to ili ne, ja to poštujem, ali vređanje je nedopustivo. Očito sam se naljutio i slomio.. Nisam stručnjak. Ako stvarno trebate učiti od mene, imam dobre uloge kao osoba, možete ih isprobati. Danas sam u svom poslovnom životu došao pokazati svoje nokte, pa odlučujem kako ću ih i kojom bojom obojiti. Srećno u vašem radu".




Primjedbe